Kim Jørgen Brenna Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jaja,det gikk som forventet for min del All ære til AC Milan som dominerte kampen nesten hele veien. Skal hedre denne posten til alle Manchester-Fans her inne. Siter
Magnus Wiik Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Og vitsen med å hedre en forumpost er hva da? Jeg tror heller jeg skal legge energien i å heie på at Kidderminster Harriers vinner over skitne, skitne Stevenage Borough i finalen i FA Trophy neste lørdag. Der har du fotball! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Bare sånn for å gni inn dette nederlaget for alle United-fans. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Vil helst bare glemme hele CL akkurat nå jeg......... Håper Liverpool gruser de korrupte pannebånd-spillerne fra milano den 23. Siter
Elias Lundereng Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 bæsj! Håper virkelig milan leder 4-0 til pause, også blir det 4-4 også taper de på straffer!! Siter
Stian Haabeth Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hvem hadde trudd at Milan og Liverpool skulle møtes igjen i CL finalen kun 2 år etter drømmefinalen sist. In Athen we are going for the sixth. Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Milan kommer til å knuse Liverpool. Don't get me wrong, er egentlig United-fan, men jeg HATER Liverpool så innerst i tynntarmen som det går an! Håper de blir KNUST! Siter
Markus Ljøkjell Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 United fan på min hals men i finalen skal jeg gladelig heie på Liverpool. Når alt kommer til alt er det ingenting jeg forakter mer enn italiensk fotball. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 United fan på min hals men i finalen skal jeg gladelig heie på Liverpool.Når alt kommer til alt er det ingenting jeg forakter mer enn italiensk fotball. Enig!!!!!!!! Italiensk fotball er korrupt, og skittent... Siter
Gjest Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Italiensk fotball er korrupt, og skittent...Der har du det, noen husker vel hva som skjedde med Juventus? De ble flyttet til serie 2 eller hva det heter, fordi de hadde betalt dommeren for og gjøre det så enkelt som mulig for de. Var ikke det sånn det var eller noe sånt? Så jeg må vel holde med Liverpool denne kampen. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Syns ikke det er noe å klage på egentlig. Milan spilte skjorta av United, de hadde ingenting å stå imot med. Man klarer seg ikke med den forsvarsfireren der på topp, internasjonalt nivå. Men, men, har nå fortsatt sjansen på the double, og de skal de få til. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Er vel ingen som sier at Milan ikke vant fortjent, for det er det ingen tvil om at de gjorde, men greia er at de egentlig aldri skulle vært i CL in the first place... Siter
Steinar Grindstein Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Som Liverpoolsuporter ser jeg virkelig fram til en drømmereprise av finalen for 2 år siden Å hvem som vinner, ja det hersker det vel ingen tvil om, LFC så klart. Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Skulle ønske jeg var i ditt nærvær når kampen blir spilt, Steinar, slik at jeg kan se gliset ditt forandre seg når Liverpool blir slått nedi støvlene! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.