Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Og vitsen med å hedre en forumpost er hva da?

Jeg tror heller jeg skal legge energien i å heie på at Kidderminster Harriers vinner over skitne, skitne Stevenage Borough i finalen i FA Trophy neste lørdag.

Der har du fotball!

Skrevet

Hvem hadde trudd at Milan og Liverpool skulle møtes igjen i CL finalen kun 2 år etter drømmefinalen sist. In Athen we are going for the sixth.

Skrevet
United fan på min hals men i finalen skal jeg gladelig heie på Liverpool.

Når alt kommer til alt er det ingenting jeg forakter mer enn italiensk fotball.

Enig!!!!!!!!

Italiensk fotball er korrupt, og skittent...

Skrevet

Italiensk fotball er korrupt, og skittent...

Der har du det, noen husker vel hva som skjedde med Juventus? De ble flyttet til serie 2 eller hva det heter, fordi de hadde betalt dommeren for og gjøre det så enkelt som mulig for de. Var ikke det sånn det var eller noe sånt? Så jeg må vel holde med Liverpool denne kampen.

Skrevet

Syns ikke det er noe å klage på egentlig. Milan spilte skjorta av United, de hadde ingenting å stå imot med. Man klarer seg ikke med den forsvarsfireren der på topp, internasjonalt nivå.

Men, men, har nå fortsatt sjansen på the double, og de skal de få til. ;)

Skrevet

Er vel ingen som sier at Milan ikke vant fortjent, for det er det ingen tvil om at de gjorde, men greia er at de egentlig aldri skulle vært i CL in the first place...

Skrevet

In your dream Steinar :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …