Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det var en lang og spennende kamp :)

Gratulerer til alle Liverpool-fans!

Håper det blir et engelsk lag som går videre i morra også da. Da blir det litt av en finale!

Skrevet

Da håper jeg dere Liverpoolfans heier like mye på manu som jeg heide på Liverpool idag! Maken til spennende kamp!!!

Blir litt morsomt om to Engelske lag må begge reise fra England for å spille kamp i Athen også fly tilbake igjen. Virker jo litt tåplig, spør du meg. :o

Skrevet

:confused: Helt fortjent spør du meg!! Var egentlig ikke offside da scoringen kom, og de spilte utmerket i begge omgangene, med få unntak.....

Håper de møter Man-u, (jeg får et lite problem da), men så absolutt fortjent seier i går. :grin:

Skrevet
Håper det blir et engelsk lag som går videre i morra også da. Da blir det litt av en finale!

Det håper jeg også! Men om United går videre, så blir det en kjedelig finale, da vet vi jo at The Red Devils vinner uansett :whistle:

Skrevet
Da håper jeg dere Liverpoolfans heier like mye på manu som jeg heide på Liverpool idag!

Det samme sier jeg! Er hardbarka United-fan, men det blir ikke mer bånn av bøtta en Chelsea, så i går var det Liverpool.

Men i dag: Glory, glory Man United!! (osv. :/ )

Skrevet
  • Forfatter
Ufortjent av liverpool' date=' men siden de kom til finalen hâper jeg Ac Milan kommer til finalen og vinner! [/quote']

Forklar nærmere hvorfor du syns det var ufortjen!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …