Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Straks ferdig med "Selvvalgt prosjekt" i Kunst & Håndverk.

Selvfølgelig valgte jeg å jobbe med film når det var ett av alternativene ;)

Dette er altså filmen jeg skal levere til læreren i morgen. Filmen er ferdig hvis ikke dere kommer opp med noen endringer jeg bør foreta.

For at dere skal skjønne noe av denne filmen, har jeg valgt å ta med litt av "problemstillingen" jeg lagde før jeg startet på filmen:

"Jeg skal lage en bildefremvisning som viser forskjellene mellom vinter og vår. Forandringer i naturen(...) Jeg skal vise de typiske vårtegnene."

Dette er altså en bildefremvisning satt sammen av bilder jeg har tatt de siste 3-4 månedene.

Har lastet opp både på Photobucket (dårlig kvalitet, men kjapt å se filmen)

Klikk her

Har også lastet opp hele filmen på en server for de som vil se med god kvalitet.

Klikk her

Håper på kommentarer og tips hvis det er noe jeg bør endre på før levering :)

Skrevet

Flott film med nydelige bilder. Musikken passet også veldig godt.

Snakk om å treffe meg mitt i hjertet med låtvalget!

Den første er en av mine favoritter for tiden. :blush:

Men den aller siste låten har jeg ikke hørt før? Hvilken film kommer den fra?

Kjempefin film!

Hvis Audun har skrevet opp musikken i rulleteksten i den rekkefølgen musikken kommer' date=' så er det "Cry" av Hans Zimmer du hører til slutt.

I følge Itunes er denne hentet fra soundtracket til filmen The Holiday. Altså en av HZ nyeste utgivelser :)

The Holiday

Skrevet

Hvis Audun har skrevet opp musikken i rulleteksten i den rekkefølgen musikken kommer' date=' så er det "Cry" av Hans Zimmer du hører til slutt.

[/quote']

Det stemmer det ja, musikken i rulleteksten er "Cry" ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...