T. Paulsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Dette var en trist nyhet å se idag. En av de beste skuespillere Norge noen gang har hatt. Jeg har sett de fleste filmene med Arve Opsahl, og trist at vi ikke får se flere. Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Tiste dette her ja... Kondolererende sørgelig dag for komedie Norge, nok et ikon er borte. Siter
Gjest Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 En stor skuespiller har forlatt oss. Men vi sitter ikke igjen uten minner. Hvil i fred, Arve. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Dette var trist ja, det kryr jo ikke akkurat av skuespillere av hans kaliber her i landet... Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 En av de viktigste personene innen norsk kultur har forlatt oss. En av de største komikerne innen humor og revy i Norge! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Kjempetrist, selvfølgelig! Synd at alle de, relativt få, gode skuespillerne i Norge tilhører den eldre generasjonen. Siter
Stian Haabeth Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Dette var triste nyheter. R.I.P. Arve Opsahl. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Dette var veldig leit , men ikke uventet. Arve var gammel og har slitt med helsa i mange år. Takker for alt han gav oss og håper sommerlandet tar godt i mot han og vi møtes igjen. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hmmm.. dette var triste saker. Olsenbanden er helt klart for min del en stor favoritt av norske filmer/serier som har blitt produsert. Egon var selvsagt en av de med hovedrollen i den filmen, som ikke er lett å glemme... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Veldig trist dette. Fikk ikke vite det før læreren min fortalte det i dag,nesten hele klassen ble veldig fortvilet. Han var en av mine favorittskuespillere Hvil i fred! Siter
Geir G Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Enig med kommentarene over. Tanker spesielt til familie og venner! Siter
Geir G Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Enig med kommentarene over. Tanker spesielt til familie og venner! Siter
Johan Clausen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Så er der kun 1 "original" Olsen-bande skuespiller tilbage. Den danske Morten Grunwald (Benny). De 2 andre danske Olsan-bane medlemmer døde i 1997 (Poul Bundgaard/Kjeld) og Ove Sprogøe/Egon Olsen i 2004. :cry: Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Så er der kun 1 "original" Olsen-bande skuespiller tilbage. Den danske Morten Grunwald (Benny). De 2 andre danske Olsan-bane medlemmer døde i 1997 (Poul Bundgaard/Kjeld) og Ove Sprogøe/Egon Olsen i 2004. :cry: Ironisk nok så er det og bare den norske Benny igjen Siter
Truls Petter Elven Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Av de norske Olsenbanden er Dynamitt Harry, Sønnen til Kjell og Valborg og Øyvind Bluck som assienten til Inspektør Hermansen som enda lever... Trist at "Egon" gikk bort, en av min store helter innen kulturlivet her i Norge, også som Henry er han uforglemmelig :grin: Lykke på reisen, Arve! Slutter med ett sitat i fra Olsenbanden mellom Egon og Benny! Spør Egon "Hva er detta for no' a?" hvor Benny svarer "Jammen for pokker'n. Er'ke mer bensin jo. Fylte for en femmer i går for svingende." Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Av de norske Olsenbanden er Dynamitt Harry' date=' Sønnen til Benny og Valborg og Øyvind Bluck som assienten til Inspektør Hermansen som enda lever...[/quote']Valborg er nok borte hun også... Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Det blir færre og færre av desse ekte komikarane desverre Dagens komikarar rekk ikkje eingong opp til kneet på desse gode gamle. R.I.P Arve Opsahl Siter
Johan Clausen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 I Danmark er det som jeg sage kun Benny der er tilbage. Men også sønnen til Kjeld (Børge hedder han hernede). I dag er Morten Grunwald (Benny) ikke mye aktiv, men har været med i et par film efter Olsen-Banden stoppede helt i 1998. Han har været direktør for 3 forskellige danske teatre. Børge (Kjeld's søn) hedder rigtig Jes Holtsø, og arbejder i dag på "Det Kongelige Teater" i København. Ikke som skuespiller, men med kulisser. Den danske Olsenbande: Siter
Truls Petter Elven Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Av de norske Olsenbanden er Dynamitt Harry' date=' Sønnen til Benny og Valborg og Øyvind Bluck som assienten til Inspektør Hermansen som enda lever...[/quote']Valborg er nok borte hun også... Vet det, Fredrik! Mente jo sønnen til Kjell og Valborg Ble en liten skrivefeil i fra min kant og rettet på nå... Siter
Christian Syvertsen Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Triste saker.. Olsen-banden bar jo bare konge da! (Helmaks, Egon!) Nå er det vel bare dynamitt-Harry og sønnen til Valborg igjen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.