Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor det?

Den eneste forskjellen du ser er at et navn/ord blir markert med blå farge og understreking' date=' noen annen forskjell er det ikke.

Hvis du da irriterer deg over det, så skal det ikke mye til :whistle: [/quote']

[color:#000099]Det[/color] er [color:#000099]vel[/color] det [color:#000099]at[/color] et [color:#000099]ord[/color] i en [color:#000099]setning[/color] faktisk blir [color:#000099]uthevet[/color] og dermed [color:#000099]blir[/color] lagt vekt på [color:#000099]som[/color] er [color:#000099]irriterende[/color]. Det er ikke [color:#000099]annet[/color] enn [color:#000099]snikreklame[/color], og en ganske slitsom [color:#000099]form[/color] for [color:#000099]det[/color] også.

..[color:#000099]hvis[/color] du [color:#000099]skjønner[/color] hva [color:#000099]jeg[/color] mener... :whistle:

Edit: Etter å ha sett mitt eget innlegg en 3-4 ganger nå, så fikk jeg faktisk fnatt når jeg tenkte på hvor dette bærer hen..

Jaggu godt det finnes forum uten slikt, ennå...

So long...

Skrevet

Vel.. hva med:

"Se om du finner et bra tilbud hos norwegian"

eller' date='

"Hør med supporten til dell" [/quote']

Det er jo greit,men når du poster ett innlegg som ikke har noe med at fok skal inn på Norwegians eller Dells hjemmesider,så er det rett og slett slitsom at masse ord skal være markert blå og er understreket.

Skrevet

"Look at that crazy norwegian human being"

Det begynner å bli litt mye av både ditten og datten på forumet her nå ja. Var bedre før. Det koster i underkant av 150 kr i året å holde et forum gående så jeg ser ikke helt poenget i all denne reklamen.

Skrevet
"Look at that crazy norwegian human being"

Det begynner å bli litt mye av både ditten og datten på forumet her nå ja. Var bedre før. Det koster i underkant av 150 kr i året å holde et forum gående så jeg ser ikke helt poenget i all denne reklamen.

Jaha ? Så det betyr at du kan skaffe meg en linje på høyde med det Dag har (var det 8 megabit opp og ned ?) til 150,- kr i året ? Eller faktisk vesentlig mindre enn det også. For man trenger jo servere, programvare, strøm osv for å drive ett forum.

Om du så bare kan skaffe STOR lagringplass og stor båndbredde (på høyde med det fs.no har) til 150,- kr i året så er jeg storfornøyd jeg. For du står vel for det du sier regner jeg med ?

Skrevet

Nå tenker jeg på hosting av forum på sider som web10.nu. Jeg aner ikke hvor stor overføringskapasitet dem har, men det er da ikke så store datamengder som skal overføres for et forum heller? Jeg vil ikke krangle om dette da jeg ikke har sett noen statistikk over trafikken på dette forumet og ikke kjenner til kapasiteten hos de forskjellige webhotellene.

Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å bruke krefter på å irritere seg over dette. Det er snakk om ett ord i en post en sjelden gang! Hvis noen lar seg irritere av det, eller bli sliten av at Norwegian eller andre ord er understreket så er det vel heller deres eget problem.

Skrevet
Hvorfor det?

Den eneste forskjellen du ser er at et navn/ord blir markert med blå farge og understreking' date=' noen annen forskjell er det ikke.

Hvis du da irriterer deg over det, så skal det ikke mye til :whistle: [/quote']

[color:#000099]Det[/color] er [color:#000099]vel[/color] det [color:#000099]at[/color] et [color:#000099]ord[/color] i en [color:#000099]setning[/color] faktisk blir [color:#000099]uthevet[/color] og dermed [color:#000099]blir[/color] lagt vekt på [color:#000099]som[/color] er [color:#000099]irriterende[/color]. Det er ikke [color:#000099]annet[/color] enn [color:#000099]snikreklame[/color], og en ganske slitsom [color:#000099]form[/color] for [color:#000099]det[/color] også.

..[color:#000099]hvis[/color] du [color:#000099]skjønner[/color] hva [color:#000099]jeg[/color] mener... :whistle:

Edit: Etter å ha sett mitt eget innlegg en 3-4 ganger nå, så fikk jeg faktisk fnatt når jeg tenkte på hvor dette bærer hen..

Jaggu godt det finnes forum uten slikt, ennå...

So long...

Ganske meningsløst å sammenligne det innlegget der med innleggene her på FS.no. Det er veldig langt fra virkeligheten, og det kommer heller aldri til å bli sånn på forumet. Så nei, skjønner ikke at du gidder å irritere deg over understreking av div. flyselskaper. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...