Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Oppdaget noe rart i forumet nå.. Når jeg skrev ordet Norwegian i en annen tråd, ble den automatisk skrevet som en link. Er det fordi Norwegian er en av Flightsim.no sine annonsører? Litt artig feature SAS ? Steerling ? FHM ? Widerøe ? Telio ? Bare Norwegian altså? Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 hmm test norwegian Edit.. Tøft da gitt test 2 SAS Braathens SASBraathens SAS British Airways Ryanair Wideroe Widerøe Kato air Coast Air Edit 2 Drit skoy... Viser bare at Norwegian ruler og at man faktisk blir linket direkte til Norwegian hehe tøft igjen. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Drit skoy... Viser bare at Norwegian ruler og at man faktisk blir linket direkte til Norwegian hehe tøft igjen. Næh... Det viser bare at alt kan kjøpes.... :whistle: Siter
Johan Luiggi Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Testing, testing, Norwegian, testing, testing! :cool: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Norsk... Ja, gikk også det gitt. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Norsk... Ja' date=' gikk også det gitt. [img']http://www.flightsim.no/forum/images/graemlins/wink.gif[/img] Men det var juks :grin: Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Dette er vel gjort for at Dag skal tene litt pengar for kvar gong nokon klikkar på Norwegian i postane. Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Synes dette var helt ok jeg... Skal med glede trykke et par sånne linker. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Norwegian Flightsim (heey, funka jo ikke ) Siter
Stian Rolandsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Tro om Dag har latt seg friste av the dark side: sex hmmm...nei, og bra var jo det :whistle: Men Norwegian var jo tøft da Siter
Dag Johansen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Smart ikke sant? Nå er det bare at dere husker å bruke disse linkene den dagen dere skal bestille en billett Nå skal Widerøe også virke.... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 NorwegianWiderøeNorwegian Norwegian Widerøe Norwegian Widerøe Widerøe Norwegian Siter
Åge Storli Berg Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Widerøe widerøe Norwegian norwegian Hva med NAK? Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Norsk... Ja' date=' gikk også det gitt. [img']http://www.flightsim.no/forum/images/graemlins/wink.gif[/img] Men det var juks :grin: Sier du at Norwegian jukser? :grin: Nei, juks er parkert hos Siter
Andreas Nysveen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Nå ser det ut som det er flere som har fått reklame. Test: Widerøe Edit: Jadda! kjempebra Dag Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hehe, funny, må teste jeg også. Test 1: wIdErØe widerøe Test 2: VG [color:#FFFFFF]jada jada, vet at dt har blitt tullet med dette før[/color] Synes det egentlig er en ganske grei måte. Dag får nok greit med penger for dette. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hm... Synes det bare var irriterende jeg.. Siter
AMO Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hvorfor det? Den eneste forskjellen du ser er at et navn/ord blir markert med blå farge og understreking, noen annen forskjell er det ikke. Hvis du da irriterer deg over det, så skal det ikke mye til :whistle: Siter
Petter Kverneng Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 test: Gratis pizza gratispizza gratis-pizza Siter
Andreas Nysveen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Ny test. Flightsim.no EDIT: han tjener gjerne ikke penger på å linke til sin egen side :crazy: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Lyseblå bokstaver er juks, ekte vare skal være mørkeblå. :whistle: Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Nâ er Dell ogsâ i listen Dell Norwegian Widerøe Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes ikke vi skal ha for mange av disse linkene,det blir plagsomt. Etterhvert blir det slik: Dell bruker Norwegian og Widerøe som flyselskaper. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Plagsomt og plagsomt... Støtter dette forumet positivt er denne "plagen" helt minimal for mitt vedkommende i alle fall. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes ikke vi skal ha for mange av disse linkene' date='det blir plagsomt. Etterhvert blir det slik:Dell bruker Norwegian og Widerøe som flyselskaper. [/quote'] Vel.. hva med: "Se om du finner et bra tilbud hos norwegian" eller, "Hør med supporten til dell" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.