Karl Mathias Moberg Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Hei! Imorgen 29/4 skal Johan Holmseth ha sin første S1 trening på Bodø! Så ta turen innom Bodø for en liten flytur da! Kommer på fra ca 1700 local og utover.. CA 1700.. ENBD_CTR vil være på før. Wish him luck! Siter
Johan Holmseth Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Wish me luck :crazy: hehe..håper dette går bra da.. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Lykke til :grin: Tenkte å teste Twin Ottern litt, så jeg kan sikkert hoppe innom Bodø litt og plage deg Siter
Johan Holmseth Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Gjør det alltid plass for en Twin-Otter btw: alle som skal fly, ikke forvent dere Über ATC..VRC er ganske nytt for meg så Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Hm. Det kan hende at vi må utsette treningen grunnet at Johan ikke har fått oppdatert til S1 rating, og kan derfor ikke logge på som _APP.. Siter
Johan Holmseth Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Satt bodø_APP i kveld alikevel. Takk til alle som fløy Og ikke minst takk til Karl-Mathias Moberg, som er min instruktør! Siter
Trond Meier Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Som jeg skrev i en info post på training board på vaccsca.. Det er du som mentor som må requeste rating for din student Lite utklipp derifra: It is your responsibility to initiate the first contact with the student. If the student is not answering, wait a week, and try again. If he is still unresponsive, let us know and we'll deal with it. The new student can not log on before he get his initial S1 rating. To be certain that he is active, we require that you establish a contact with the student before the rating is issued. I recommend that you contact the student, set up a training plan and then request the S1 rating by sending an email to training@vaccsca.org then either Olof or I will push the right button for the rating upgrade. Det vil forøvrig komme bedre student/mentor manualer etterhvert som vi får tid til å lage de. Lykke til videre Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Jada, er klar over det! Men du kan godt få lov å gi meg tilgang til training board, Trond! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.