Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Takker :)

har flere på bordet må bare få surra meg til å bli ferdig med dem. Nå kommer det snart ett par nye F-16 fra både Tamiya og Kinetic som kan gjøre det noe lettere å lage en AM/MLU F-16.

Tamiya slipper hvert øyeblikk en Block 25/32 F-16 C og denne skal det ikke være så vanskelig å bygge om til AM/MLU standard F-16, litt jobb er det ,men ikke så mye værre en å konvertere en Block 15 til en Block 10.

Så kommer HAsegawa med en Saab Draken i '48 skala litt utover mot sommern, gleder meg til denne også

Skrevet

Høres jo artig ut det der Sten Anre! :D

Går fremover hos meg og: :/

DSC_0002.jpg

Jobber fortida med et lite hjemmelagd diorama(?)der 738 skal stå.

Lurer på om jeg kanskje må skifte paint på flyet da det kan bli forb**** mye arbeid med -NOB

Skrevet

Herlig dette her Sindre og det ble flott med lys montert. Jeg storkoser meg hver gang du legger ut bilder av det du holder til med enten det er airportdiorama, cockpitbuilding eller fotografering. Har forresten bildet ditt av solnedgang som bakgrunn på skjermen min nå, veldig bra. :)

Skrevet

Dere er virkelig flinke!

Får lyst til å begynne selv, drev med litt modellbygging når eg var mindre. Men ble virkelig aldri noe bra, var mest ubåter og sånt.

Så drev eg jo også med Warhammer en tid, men gikk lei. Men dette virka moro.

Har dere noen anbefalinger til gode nettbutikker? Tenker da med godt utvalg av nye og eldre kommersielle fly. Gjerne også eldre militære fly som B 29 osv.

Tenker vel i 144 skala, det er vel ikkje så alt for stort.

Kva for utstyr trenger eg egentlig? Med tanke på lakkering av hele fly, går det fint med vanlige spraybokser? Tror det blir litt mye å begynne med luftdrevne spraysaker.

Sorry for at eg låner tråden pittelitt.

Skrevet
Herlig dette her Sindre og det ble flott med lys montert. Jeg storkoser meg hver gang du legger ut bilder av det du holder til med enten det er airportdiorama' date=' cockpitbuilding eller fotografering. Har forresten bildet ditt av solnedgang som bakgrunn på skjermen min nå, veldig bra. :) [/quote']

Det er utrolig kekt å høre! :D

Skrevet

Har fått litt blod på tann og har litt lyst til å kanskje lage noe større.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn ground som det der? GMRAF034.jpg Snakker om 1:400 skala :)

Og en ting til: Finnes det sånnre Diecast modeller som det der å få kjøpt i norge?(1:400)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...