Sten Arne Bryde Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ble ferdig med denne for en drøy uke siden F-16 A Block 10a, 78-0291 fra 338 skvadron, anno ca 1995 Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Takker har flere på bordet må bare få surra meg til å bli ferdig med dem. Nå kommer det snart ett par nye F-16 fra både Tamiya og Kinetic som kan gjøre det noe lettere å lage en AM/MLU F-16. Tamiya slipper hvert øyeblikk en Block 25/32 F-16 C og denne skal det ikke være så vanskelig å bygge om til AM/MLU standard F-16, litt jobb er det ,men ikke så mye værre en å konvertere en Block 15 til en Block 10. Så kommer HAsegawa med en Saab Draken i '48 skala litt utover mot sommern, gleder meg til denne også Siter
Sindre Holberg Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Høres jo artig ut det der Sten Anre! Går fremover hos meg og: Jobber fortida med et lite hjemmelagd diorama(?)der 738 skal stå. Lurer på om jeg kanskje må skifte paint på flyet da det kan bli forb**** mye arbeid med -NOB Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Vel du kan jo bruke noen av dekalene her http://www.hannants.co.uk/search/?FULL=FDS14015 eller denne http://www.hannants.co.uk/search/?FULL=FDS14016 eller denne http://www.hannants.co.uk/search/?FULL=LN44505 har hørt noe om at det skal komme dekaler til -NOB også, men tror ikke dette blir før etter det har kommet haledesign på den. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 har hørt noe om at det skal komme dekaler til -NOB også, men tror ikke dette blir før etter det har kommet haledesign på den. Er vel haledesign på -NOB? (Edvard Grieg) Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Ja jeg vet, men du kan fremdeles bruke mange av dekalene. Bokstavene, tittlene og sånn, regnummeret er vel det eneste du ikke kan bruke Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 thomas, ja der kan du se hva jeg har gått glipp av Siter
Sindre Holberg Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Går nå fremover her å nå da: Dag: Natt: Jetwayen ligger kun der for å vise hvor den skal stå. Den er ikke kommet opp ennå. Men er fremdeles et stykke fra ferdigstillelse av Smøla Airport Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Herlig dette her Sindre og det ble flott med lys montert. Jeg storkoser meg hver gang du legger ut bilder av det du holder til med enten det er airportdiorama, cockpitbuilding eller fotografering. Har forresten bildet ditt av solnedgang som bakgrunn på skjermen min nå, veldig bra. Siter
Morten_Bilet Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Dere er virkelig flinke! Får lyst til å begynne selv, drev med litt modellbygging når eg var mindre. Men ble virkelig aldri noe bra, var mest ubåter og sånt. Så drev eg jo også med Warhammer en tid, men gikk lei. Men dette virka moro. Har dere noen anbefalinger til gode nettbutikker? Tenker da med godt utvalg av nye og eldre kommersielle fly. Gjerne også eldre militære fly som B 29 osv. Tenker vel i 144 skala, det er vel ikkje så alt for stort. Kva for utstyr trenger eg egentlig? Med tanke på lakkering av hele fly, går det fint med vanlige spraybokser? Tror det blir litt mye å begynne med luftdrevne spraysaker. Sorry for at eg låner tråden pittelitt. Siter
Sindre Holberg Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Herlig dette her Sindre og det ble flott med lys montert. Jeg storkoser meg hver gang du legger ut bilder av det du holder til med enten det er airportdiorama' date=' cockpitbuilding eller fotografering. Har forresten bildet ditt av solnedgang som bakgrunn på skjermen min nå, veldig bra. [/quote'] Det er utrolig kekt å høre! Siter
Sindre Holberg Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Har fått litt blod på tann og har litt lyst til å kanskje lage noe større. Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn ground som det der? Snakker om 1:400 skala Og en ting til: Finnes det sånnre Diecast modeller som det der å få kjøpt i norge?(1:400) Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 11. august 2008 Forfatter Skrevet 11. august 2008 Sånn ser siste bygget mitt ut. Lenge siden jeg ble ferdig men. Har lyst på et nytt fly igjen nå Siter
Sindre Holberg Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Meget fin modell du har laga her Frank Tore! Fortiden så går det mest i 1:400 skalaen oss meg selv. Har kjøpt inn en del fly pluss en plate til å ha de på utstilling på PENGA FLYR! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.