Vidar Martinsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det som kan være en ide er å sette inn ett passord som vi kun frigir her inne. Da får vi med de som vet om det og som har lyst til å delta, på en passelig seriøs måte! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg kunne godt tenke meg å sitte ATC, burde være klar etter 2030 i kveld dersom det er noen muligheter for et tårn. Siter
Rune Koppen Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Hei Passord har jeg jo satt her inne hver gang. Det er lurt ja Kan evt fly i kveld hvis noen lager en norsk session Rune Siter
Martin Søberg Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg er med å fly/sitte i tårn ikveld hvis noen kan lage session Siter
Vidar Martinsen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg kan godt lage en session jeg! Bare si i fra når dere vil ha den opp å gå og hvor lenge dere vil ha den. Ett navn er jo også å foretrekke! Siter
Martin Søberg Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Ca. klokken 8? Navnet på session kan vel være flyplassen vi bruker som utgangspunkt Når vi har blitt enige om praktiske ting, kan vi lage en ny tråd slik at folk vet at det bli flyving Det var bare et forslag Siter
Lars Hassel Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Kjempe fine greier, jeg stiller som sist som atc. detter grunnet at je ikke får helt den ytelsen jeg vil ha når jeg flyr med fsx, så isteden får og ikke gjøre noe så tar jeg et tårn jeg! så da var det vel jeg, Andreas og Martin som har meldt oss til atc tjeneste. jeg er vel med ifra 2000 jeg! Siter
Rune Koppen Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Da må dere si hvor da den som setter opp session bestemmer Gjerne Rygge eller torp bare et forslag Rune Siter
Åge Storli Berg Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg blir gjerne med, både som ATC eller tårn;) Hvilken session? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.