Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei'

Er det noen som er inntresert at jeg setter opp en session med atc på Evenes.

Kansje det er flere som kan sitte som atc nordpå.

Ser gjerne at dere gir en tilbakemld her i forumet.

Dette skal som før være en enkel atc,som kan tas på norsk eller engelsk.

Det eneste som er at man må svare når man blir kalt opp og kalle opp tårnet når man er i kontrolert luftrom.SÅ ER DET NOEN SOM VIL SITTE ATC I NORD gi en tilbakemld.

Også dem som vil fly,skriv gjerne her inne.

Vi begynner kl 20.00 i fsx fly-ins Passord Rune

Happy flying Rune

Skrevet

[quote name=Vi kan jo starte opp med Evenes tower og et annet tower? Hvis vi blir mange nok kan vi putte på Evenes_App' date=' eventuelt flere Tower? Så hvis vi blir enige om hvem som skal sitte i Tower, så hadde det vært flott :) [/quote]

Jeg tror ikke vi skall ta APP enda,dette er for "nybegynnere" og da holder det med Tower til å begynne med.Vi skal ikke skremme folk bort heller tvert om.Jeg flyr på søndag :)

Skrevet

Jeg tar gjerne et tårn jeg, veit ikke om det er mulig og ta hele control jeg? ENBD_CTR eller hva det blir for noe, kunne jo vært litt intresant dette og, men det er det Rune som får bestemme. Jeg stiller iallefall som atc!

Skrevet

Ja jeg satt ENBO_TWR og hadde 2 fly i mitt luftrom i går kveld, skjønner at Rune ikke hadde det så fryktelig morsomt med og sitte atc med veldig lite trafikk. Men det som er og håpe på er jo da at andre tar iniativ til og create host i fsx og så mer enn gjerne annonsere det på forumet. Det Rune har satt i gang her er jo helt supert, og enda bedre er det jo viss andre fortsetter med det. bare ta litt mere opphold mellom hver gang kansje. ikke vet jeg! anyway jeg hadde det morsomt i går. håper på flere slike kvelder :)

mvh Lars Petter Hassel

Skrevet

I og med at det er fridag i morgen, for de fleste, så hadde det kanskje vært en ide å få til noe I DAG! Ole Jørgen og Johan hadde en fin ATC session på Evenes i forrige uke. Noe lignende hadde vært bra! Kjærringa og ungan er dratt til ENDU så da kan jeg boltre meg som jeg vil i kveld! :grin:

Skrevet

I og med at det er fridag i morgen, for de fleste, så hadde det kanskje vært en ide å få til noe I DAG!

Var inne på tanken selv, så jeg er med, men

skal på et møte kl.20.00 i kveld, så tror ikke jeg kan delta før ca. 21.30. Da

går jeg online anyway, men fint om det er en norsk session.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...