Skrevet 2. april 2010 14 år Oppdaterer med min nye desktop jeg da. Er ganske rot som jeg må fikse opp i ser jeg.
Skrevet 11. juni 2010 14 år Forfatter Desktop på min nye 15" MacBook Pro HighRes: Wallpaper mappen: :grin:
Skrevet 3. august 2010 14 år (Ikke spennende dette nei, liker det enkelt og ryddig på skrivebordet - akkurat som i virkeligheten) Hjelp, har ikke lagt merke til andre som også starter navnet sitt med "Lars B." så ble med ett litt skremt - før jeg så at etternavnet ikke var mitt eget. He he, nå vel - fra en Lars B. til en annen.
Skrevet 4. august 2010 14 år Enkelt og greit. Bruker "fences" hvor man kan skjule grupper av ikoner med dobbeltklikk.
Skrevet 4. august 2010 14 år Mathias, det må være den mest "ryddige" pc'n jeg noen gang har sett! :grin: Råstilig! :cool:
Skrevet 4. august 2010 14 år Hehe :grin: Ikke noe rot her nei ! Here you go http://a.imageshack.us/img294/7899/1279575055533.jpg Husk og slå av "Just ikoner til rutenett"
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.