Morten Ruud Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 En desk som er top Med de fire viktigste på hedersplass på midten! Har akkurat ryddet skrivebordet etter Norwegian Eagles turen på søndag. Da så det nemlig ikke ut. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hvis det er du som har tatt bilde blir jeg sur :grin: Opera :mad: Hva er det for noe dritt :grin: Bruk Chrome! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hm, nevn noe negativt med opera da? Bruker så og si bare opera på Wintendo. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Nei, Opera er sikkert OK det, var mer som litt "tease", Lastet ned chrome med en gang det var tilgjengelig, leste senere at det fikk 6'er og Opera hadde 5'er.. Men dette er offtopic så det kommer ikke mer om dette fra meg! Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Den ser nå slik ut: http://img205.imageshack.us/img205/4707/desktop2tn9.jpg Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Nei' date=' Opera er sikkert OK det, var mer som litt "tease", Lastet ned chrome med en gang det var tilgjengelig, leste senere at det fikk 6'er og Opera hadde 5'er..Men dette er offtopic så det kommer ikke mer om dette fra meg! [/quote'] Bah... VG som testa eller? Chrome er greit nok det, men har ikke på langt nær like mange extentions som firefox. Har installert FF og Chrome på windows maskinen, og har prøvd å bruke chrome, men av en eller annen grunn finner jeg alltid frem firefox uansett hvor godt jeg gjemmer den i menyene drar jeg heller den frem enn chrome. Men på macen bruker jeg KUN Safari... Valg av nettleser er veldig, veldig personlig, og alle har sin egen smak. Men back to topic we go! Hvis det er browser krig det skal gå i, så lag en egen tråd. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Nyformatert, med skikkelig bakgrunn (Resizet fra 1680) Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 AH Gode minner, gode minner.. Selv om jeg DA kanskje ikke hadde de samme følelsene.... Men igjen, gode minner fra en tid da datakunnskapene var der og programering var en lek.. Oddvar Siter
Sindre Holberg Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Her også da Idag så skal dere få se desktopen min :grin: Bildet er tatt i forbindelse med en omtale av Aerosoft Brussels for fs.no. Siter
Johan Luiggi Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Sindre, mye inspirasjon fra Frankfurt omtalen min :grin:? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Bump! Den ryddige.. Den som ikke er fullt så ryddig kommer senere.. Siter
Sindre Holberg Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Dæven Egenes! Du hadde ikke mye rart i docken din! Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 12. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 12. oktober 2009 Her er min. Pål Siter
Even Moe Egenes Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Hehe, skal vedgå at jeg omorganiserte og la på noen rare duppeditter før jeg tok bildet :grin: Men favoritten er den S´n. Supertux FTW! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Rot? Eller kaos satt i system? ... det har vært værre... Mye værre.... :grin: Siter
Helge Sakkestad Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Går stadivekk over kanten :cool: Siter
Fredrik Rise Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Rotete for noen, men system for andre. Siter
John A, Moen Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Her er altså min desktop:) Noen som vet hvilket OS det er? Høyreklikk på bildet ---> view picture/vis bilde for å se stor versjon Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.