Skrevet 7. desember 2008 16 år Ola, når det gjelder valg av fly og farger (samt fabrikant) så vinner du :grin:
Skrevet 7. desember 2008 16 år Even: hehe, herlig! Er bare tilfeldig at det er nettop dette flyet, og livery - det bildet ble lagd for en kunde nå i sommer. Driver å finjusterer litt nå for å lage en bedre versjon som ikke ser så firkanta ut på motoren. Men jeg er enig i det. A320 er et flott fly! Skulle ønske det fantes noe snasen modell av det til X-plane, så kanskje jeg hadde tatt en bit av det sure eplet og lagt fra meg twin props en liten stund..
Skrevet 7. desember 2008 16 år Finns det inte någon funktion eller theme för att få lite av den samma menyn som du har längst ner där i MAX OS? Ikoner på dekstop er oppskrytt! (Har ikke rydda opp' date=' har det alltid slik! ) [img']http://yaricks.net/forum/dekstop_mac_061208.jpg[/img]
Skrevet 7. desember 2008 16 år Men stardock er langt ifra like smooth som docken i os x, men fungerer.
Skrevet 7. desember 2008 16 år Tenkte på Crysis 2 med en gang jeg;) Hva er project 64? project 64 er en Nintendo 64 emulator.
Skrevet 7. desember 2008 16 år Ja' date=' alternativt kan du jo købe en Mac [/quote']Beste forslaget så langt, det er verdt det
Skrevet 7. desember 2008 16 år Nåja, jeg vil, selvom jeg er Mac-fanatiker, si at om du er en spillboms eller en FS-pilot, så kan du glemme Mac.
Skrevet 7. desember 2008 16 år One word: Bootcamp! På norsk - windows på boks til mac (tenkte at de som burde vite om Bootcamp er de som ikke vet hva det er for noe )
Skrevet 7. desember 2008 16 år Og for å utdype det litt mer: Du kjører Windows som om det skulle vært på hvilken som helst maskin. Med andre ord; du slipper å kjøre Mac OSX i bakgrunnen. Du kan velge hvilket operativsystem du vil bruke ved å holde inne Alt-tasten ved oppstart.
Skrevet 7. desember 2008 16 år Mitt Tatt på jobb under en mil charter, er før jeg begynte men. Flott fly med verdens fineste livery
Skrevet 7. desember 2008 16 år Åååh :whistle: 320 med MYT farger, finnes det noe vakrere? (Ja, alle flyene til QA)
Skrevet 8. desember 2008 16 år Var ekstremt rotete för, men rydda for et par dager siden. Derimot er taskbaren ALLTID full! Ser noe hakkete ut, men er vel forumbegrensninger eller photobucket.
Skrevet 8. desember 2008 16 år Er faktisk Trackmania som er "in" nå.. Er ingen som gidder ha med mus til å spille CS med :grin:
Skrevet 9. desember 2008 16 år Er faktisk Trackmania som er "in" nå.. Er ingen som gidder ha med mus til å spille CS med :grin: ekke bare mus som skal tas med, Musematte og headsett må også være i orden
Skrevet 9. desember 2008 16 år http://i436.photobucket.com/albums/qq86/baselutvann/skrivebord.jpg Mitt skrivebord.....! Litt rotete da
Skrevet 9. desember 2008 16 år http://i436.photobucket.com/albums/qq86/baselutvann/skrivebord.jpg NYDELIG bakrunn!!
Skrevet 9. desember 2008 16 år Blir ike stort finere enn kombinasjonen MYT + Airbus! Eneste er QA's livery + Airbus og tripple seven!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.