Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Tenkte på Crysis 2 med en gang jeg;) Hva er project 64? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ola, når det gjelder valg av fly og farger (samt fabrikant) så vinner du :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Even: hehe, herlig! Er bare tilfeldig at det er nettop dette flyet, og livery - det bildet ble lagd for en kunde nå i sommer. Driver å finjusterer litt nå for å lage en bedre versjon som ikke ser så firkanta ut på motoren. Men jeg er enig i det. A320 er et flott fly! Skulle ønske det fantes noe snasen modell av det til X-plane, så kanskje jeg hadde tatt en bit av det sure eplet og lagt fra meg twin props en liten stund.. Siter
Timmy Brandt Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Finns det inte någon funktion eller theme för att få lite av den samma menyn som du har längst ner där i MAX OS? Ikoner på dekstop er oppskrytt! (Har ikke rydda opp' date=' har det alltid slik! ) [img']http://yaricks.net/forum/dekstop_mac_061208.jpg[/img] Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Om det er docken du snakker om kan du prøve Stardock. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Men stardock er langt ifra like smooth som docken i os x, men fungerer. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Tenkte på Crysis 2 med en gang jeg;) Hva er project 64? project 64 er en Nintendo 64 emulator. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja' date=' alternativt kan du jo købe en Mac [/quote']Beste forslaget så langt, det er verdt det Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Nåja, jeg vil, selvom jeg er Mac-fanatiker, si at om du er en spillboms eller en FS-pilot, så kan du glemme Mac. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 One word: Bootcamp! På norsk - windows på boks til mac (tenkte at de som burde vite om Bootcamp er de som ikke vet hva det er for noe ) Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Og for å utdype det litt mer: Du kjører Windows som om det skulle vært på hvilken som helst maskin. Med andre ord; du slipper å kjøre Mac OSX i bakgrunnen. Du kan velge hvilket operativsystem du vil bruke ved å holde inne Alt-tasten ved oppstart. Siter
Johan Holmseth Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ser hakkete ut..Photobucket som gjør det :crazy: Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Johan: jeg kunne ikke fått den widerøe bakrunden. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 hiver ut et bilde av stasjonær nr2. ikke like ryddig, :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Mitt Tatt på jobb under en mil charter, er før jeg begynte men. Flott fly med verdens fineste livery Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Åååh :whistle: 320 med MYT farger, finnes det noe vakrere? (Ja, alle flyene til QA) Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 blir vell mere cs en skole jobbing. Siter
Johan Luiggi Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Var ekstremt rotete för, men rydda for et par dager siden. Derimot er taskbaren ALLTID full! Ser noe hakkete ut, men er vel forumbegrensninger eller photobucket. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Er faktisk Trackmania som er "in" nå.. Er ingen som gidder ha med mus til å spille CS med :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Johan, ser du bruker bakgrunnen "vår" Siter
A L Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er faktisk Trackmania som er "in" nå.. Er ingen som gidder ha med mus til å spille CS med :grin: ekke bare mus som skal tas med, Musematte og headsett må også være i orden Siter
Marius Kaniewski Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 http://i436.photobucket.com/albums/qq86/baselutvann/skrivebord.jpg Mitt skrivebord.....! Litt rotete da Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 http://i436.photobucket.com/albums/qq86/baselutvann/skrivebord.jpg NYDELIG bakrunn!! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Blir ike stort finere enn kombinasjonen MYT + Airbus! Eneste er QA's livery + Airbus og tripple seven! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.