Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 268
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

...og by the way, Erik, et tip til screenshots (hentet fra en anden hjemmeside):

Simply hit the Command key (the Apple key next to the space bar), the Shift key, and the number 3 key simultaneously

Skrevet
Hadde glemt den hotkeyen' date=' ang. den blurry docken, så er det bare noe jeg gjorde i PS ... Ikke noe grusomt spesielt.

Hilsen EI(< :o )rik! :P [/quote']

Poenget er, HVORFOR gjorde du det? Du kan da umulig ha så hemmelig informasjon i docken, hvis du har det, er du ikke veldig smart! :grin:

Mathias

Skrevet

Jeg ble så påvirket da jeg så at andre gjorde det! :cool:

Hvis dere er så nysgjerrige så kan jeg vel bare si at det er standardprogrammene, iLife-programmene, iWork-programmene, Aperture og PS. Jeg beklager dypt! :cry: :grin:

Skrevet

Jeg bliver helt nysgerrig...kan godt lide at se hvad folk har på desktopen deres. :grin:

Kan du ikke poste et nyt ss hvor du docken ikke er sløret?

Skrevet

Duh! Raymond!

Hvordan er de softsynthene til EastWest?

Jeg sikler som en unge etter de softsynthene de har.

Har du noen andre softsynther en VOP og Quantum?

Jeg regner med du har de, siden de står klistret opp etter tapene på pcen din?

Skrevet

Jeg liker softsynthene til EastWest veldig godt, spesielt ser jeg mye interessant med den nye "Play"-motoren deres. Produktene deres er vel noe av det beste jeg har vært borti, og supporten deres er veldig bra :)

Per i dag har jeg: Symphonic Orchestra, Symphonic Choirs, Colossus, Stormdrum og Ra. Jeg har også Play-produktene: Voices of Passion, Ministry of Rock, Gypsy og Fab Four. Disse ligger på datamaskinen, men jeg har foreløpig ikke kjøpt noe lisens til dem, så inntil videre er dem låst.

Jeg får min første "Play"-baserte softsynth nå til uka, i form av Goliath. Dette er en oppgradering av Colossus, pluss at den også inneholder EastWest/Quantum Leaps Bösendorfer 290 pianosampler, samt 8GB ekstramatriale. EastWest/Quantum Leap Pianos regner jeg med å skaffe i løpet av Februar. 260 GB fordelt på 4 forskjellige flygeler ;)

Skrevet

Høres ut som en invistering jeg bør satse på.

Venter på at Cubase 4 skal dette ned i postkassen, så kan morroa begynne. :grin:

Har hørt på demoene til koret og det har jo blåst meg avgårde. Sammen med Symfoniorkesteret. :o

Har også hørt en del på Collossus. Tenker hovedsaklig dette er de jeg skal skaffe meg først, Og Quantum Leap Pianos, siden jeg beveger meg litt mer i en filmatisk retning.

Til dere andre: Beklager avsporingen. :blush:

Skrevet

Har ikke brydd meg så mye om disse windgets eller hva det heter, men har klokke og værmelding som deg Tommy. Men din klokke og værmelding er coolere enn min. Hvor har du lastet ned disse?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...