Andreas F Berger Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Her er min: Bildet er tatt under kajakk NM på Årungen. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Macen gidder jeg ikke slenge ut. Men er bare en helt vanlig dock med de programmene jeg bruker mest, som hele Final Cut-familien osv.. Og en helt plain bakgrunn (den blå standard faktisk) og tre ikoner til harddiskene, og en snarvei til Kunder, Prosjekter og en mappe med bare diverse skrot som Safari/Firefox lagrer nedlasta ting i osv. Til de som ikke gidder å scrolle horisontalt, TRYKK HER http://surl.se/picture/20077/65173.jpg Og for de som virkelig ikke gidder å trykke... Siter
Marius Helstad Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Vell, en ny pc betyr Vista og det betyr ny desktop Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Har denne med ett par ikoner på. På laptoppen i allefall. den på den stasjonære har jeg ett annet bilde, som jeg ikke kommer til å poste her.. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Litt rotete på desktopen, men bruker ikke den pcen så mye. Er skolepc så har ikke så mye interesse av å bruke den når jeg er hjemme.. Men nå har jo den skjermen til den stasjonære fucket seg så da blir til at jeg må bruke denne.. I'm dreaming about mac Kan tilføye at jeg hadde docken nede og mac skin og ikoner inntil for et par dager siden, men trial versjonen gikk ut så da ble det bare docken. Beklager også rotet, men gidder ikke rydde opp Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 En oppdatering. Tok meg litt tid til å leke litt.. Her er før bildebehandlingen, og desktopen er etter.. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Min. Bildene av meg selv selvfølgelig Siter
Åge Storli Berg Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Ja, jeg veit det er digert.. Siter
Johan Clausen Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Mit desktopbilde: http://www.airliners.net/open.file/1258220/L/ Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Slik ser min desktop ut om dagen. Siter
Sindre Holberg Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Sånn ser mitt ut: Bildet har jeg tatt selv Siter
Raymond Bergseng Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Her er min desktop nå: Screenshot tatt av meg selv etter en long haul flight. Siter
Bernt Sulebust Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Her er de bildene jeg for tiden varierer mellom. Begge er tatt på Rygge Airshow 2007. -Bernt Siter
Markus Ljøkjell Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hvis du tenker på desktopen min så er det samme bildet som brukes i "pie" screen i AF ja, men bildet er hentet fra en eller annen .gov side hvis jeg husker rett. Mener det er et offisiellt USAF foto. Siter
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hva er den kanaloversikten du har oppe til venstre? Hvor kan jeg finne? Likte den =) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.