Skrevet 6. mai 2008 16 år Yahoo widgets' date=' kan lastes ned her: http://widgets.yahoo.com/download/ [/quote'] takker
Skrevet 5. desember 2008 16 år *BUMP* Tusen takk for ICE 757 bildene fra Gardemoen Petter Tandberg. Her er min Bakgrunn på min Laptop nå. :grin:
Skrevet 5. desember 2008 16 år Her er da min.. litt rotete for tiden.. tror jeg har sånne tvangstanker at jeg alltid på slette ting på skrivebordet ?
Skrevet 5. desember 2008 16 år Har da byttet bakgrunn siden i sommer, her er månedens bakrunn på skole pc'en.. Fra en flott flytur over Voss i Oktober
Skrevet 6. desember 2008 16 år I present to you: *trommevirvel* FS.no's mest rotete skrivebord! Jeg liker å slippe å bla meg gjennom mappe på mappe for å starte ting Flagg+L, 1-2 trykk på tastaturet og enter, det er alt jeg trenger for å starte det programmet/åpne den mappen jeg er ute etter. Som bakgrunn har jeg timeplanen til skolen, så trenger jeg bare kaste et blikk på den i stedet for å lete meg sprø gjennom sekken om jeg er usikker. Menybaren nede i høyre hjørne er missvisende dog, der har jeg avlsluttet omtrent alt, men dette er rett etter oppstart. Jeg kjører Vista med klassisk visning for å forbedre ytelsen
Skrevet 6. desember 2008 16 år Og her er mitt :grin: FS.no's mest rotete skrivebord! Og her får du konkuranse :grin: Trenger vell en oppryddning snart :grin:
Skrevet 6. desember 2008 16 år takker Kjører alt i win Xp på minimum av visualasjoner, pørver og yte max av pc til spilling.
Skrevet 6. desember 2008 16 år Takk gutter! Nå ble jeg inspirert til å rydde litt på skrivebordet. Nå ser det slik ut:
Skrevet 6. desember 2008 16 år Forfatter Ikoner på dekstop er oppskrytt! (Har ikke rydda opp, har det alltid slik! )
Skrevet 6. desember 2008 16 år Haha, ble det rydde dilla her nå. jo mindre det er på skrivebordet jo bedre
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.