Geir Teigo Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Yahoo widgets' date=' kan lastes ned her: http://widgets.yahoo.com/download/ [/quote'] takker Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 *BUMP* Tusen takk for ICE 757 bildene fra Gardemoen Petter Tandberg. Her er min Bakgrunn på min Laptop nå. :grin: Siter
A L Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Her er da min.. litt rotete for tiden.. tror jeg har sånne tvangstanker at jeg alltid på slette ting på skrivebordet ? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Andreas: Respekt for clean desktop! Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Ryddet faktisk for litt siden: Siter
Harald Strand Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Liker det clean, men noen ikoner er det jo: Siter
Tommy Bernes Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Har da byttet bakgrunn siden i sommer, her er månedens bakrunn på skole pc'en.. Fra en flott flytur over Voss i Oktober Siter
Magnus F. Meese Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 I present to you: *trommevirvel* FS.no's mest rotete skrivebord! Jeg liker å slippe å bla meg gjennom mappe på mappe for å starte ting Flagg+L, 1-2 trykk på tastaturet og enter, det er alt jeg trenger for å starte det programmet/åpne den mappen jeg er ute etter. Som bakgrunn har jeg timeplanen til skolen, så trenger jeg bare kaste et blikk på den i stedet for å lete meg sprø gjennom sekken om jeg er usikker. Menybaren nede i høyre hjørne er missvisende dog, der har jeg avlsluttet omtrent alt, men dette er rett etter oppstart. Jeg kjører Vista med klassisk visning for å forbedre ytelsen Siter
Helge Sakkestad Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Og her er mitt :grin: FS.no's mest rotete skrivebord! Og her får du konkuranse :grin: Trenger vell en oppryddning snart :grin: Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 takker Kjører alt i win Xp på minimum av visualasjoner, pørver og yte max av pc til spilling. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Olaf: Det er bra å se at Radioresepsjonen er på plass! Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Takk gutter! Nå ble jeg inspirert til å rydde litt på skrivebordet. Nå ser det slik ut: Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Ikoner på dekstop er oppskrytt! (Har ikke rydda opp, har det alltid slik! ) Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Haha, ble det rydde dilla her nå. jo mindre det er på skrivebordet jo bedre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.