Skrevet 21. april 2007 17 år Det begynner å bli en stund siden vi hadde en slik tråd nå, så jeg tenkte, hvorfor ikke! Altså! Post bilde av din desktop! Jeg begynner med macen min:
Skrevet 21. april 2007 17 år Audun, merk alle ikonene og trykk "delete". Så laster du ned denne: Launchy Genialt program, du trenger bare trykke alt+space og skrive deler av filnavnet så kommer det opp
Skrevet 21. april 2007 17 år Her er min . PS:Dette er ikke Windows Vista! Har bare modda WinXP skinnet:D.
Skrevet 23. april 2007 17 år For de som ikke har sett "American Chopper" på Discovery, så er dette "the Black Widow Bike", en av de første som ble bygd i løpet av sesong 1 av serien.
Skrevet 3. juli 2007 17 år Forfatter Trekker opp denne tråden igjen jeg! PC: Macbook: Begge bildene er mine, og tatt på Santorini!
Skrevet 3. juli 2007 17 år Johan; Tro det eller ei, men det er lov til å endre størrelsen på bildet før du legger det ut Min; :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.