Frode Skibrek Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Guide til hvordan benytte FS Navigator online på flightsim.no-serveren -I hovedbildet i FS, velg start a flight. -Når det er loaded og du er i flyet trykk F9 for å åpne FS Navigator (herretter kalt FSNAV). -Velg Options - Multiplayer Connect. -Trykk OK hvis du får opp en liten boks om dial-up osv. -Skriv inn ipadresse: 195.0.160.26 og endre port til 23457 -Trykk Search. -Nå skal FS.no Komme opp i lista. -Gå så ut i hovedbildet i FS igjen. -Velg så Multiplayer og Open multiplayer session -Skriv inn ipadresse: flight-sim.no -Endre port til 23456 -FS.no skal etter litt tid komme opp i lista. -Velg connect. Du kan nå gå ut igjen i hovedbildet i FS og starte en flight og tilrettelegge og gjøre det du vil. FSNAV er online helt til du disconnecter den eller avslutter FS. ©2007 Frode Skibrek Min Hjemmeside Siter
Frode Skibrek Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Det har sneket seg inn en liten feil fra min side. Bytt om de to port-tallene,så skal det funke. Siter
Olav-Moldestad Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Frode, det er fs.no serveren så jeg så fint bannlyser! er interessert i en bedre server som flg, om jeg kanskje skjønner det rett er den kun for fsx? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.