Skrevet 16. april 2007 17 år Ja, da var enda en ny logojet satt i trafikk for selveste NAX: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=115671 Personlig syns jeg den var råtøff. Hva med dere?
Skrevet 16. april 2007 17 år Synes den var stygg jeg da men.. Aller først trodde jeg mobilene på siden av flyet var forstørrede dører. De kunne ha gjort den mye finere. :crazy:
Skrevet 16. april 2007 17 år Ja ka skal man si? har definetift sette bedre logojets en den ja. Men den er fult brukbar. Da venter jeg bare på at den skal bli painta til aia sin B737-300, slik at jeg kan sette den inn i ai trafficen min
Skrevet 16. april 2007 17 år Kjempeflott, og et sikkert tegn på at det kommersielle tar over verden og dreper oss alle til slutt!
Skrevet 16. april 2007 17 år Syns den var fin jeg.. Så den etter take-off på værnes idag, men klarte ikke se hvilket selskap det var.. Men nå fikk jeg svaret.. Takk skal du ha
Skrevet 16. april 2007 17 år Syns den var ganske fæl egentlig..."less is more" er ofte en grei regel å følge...
Skrevet 16. april 2007 17 år Og før start ber vi deg skru av mobiltelefon og alt annet elektronisk utstyr...
Skrevet 16. april 2007 17 år Hver sin smak... Men jeg likte den jeg! Syntes den var stilig, er litt lei av at alle flyene dems er like!
Skrevet 16. april 2007 17 år Spørs vel om antallet "logojets" hos DY (under samme tid) holder seg sånn ca. på to stk. fly. Evt. maksimalt fire samtidig, der var grensen i.flg. Kjos selv. Personlig synes jeg denne logojeten var grusom, en crazy blanding av mye rart - blir nesten svimmel av å se for lenge på den.. :crazy:
Skrevet 16. april 2007 17 år synns den var rå jeg oxo, håper den blir painta te 50N å =)=) håper det kommer fler logo jet
Skrevet 17. april 2007 17 år syns den var skikkelig stilig jeg Selv om ting som de mobiltelefonene på siden ikke så så fantastisk ut.
Skrevet 17. april 2007 17 år Fra Norwegian? Jepp.. Ryktene tilsier at det kommer en til i begynnelsen av Mai med Acta-logo på i gult og svart..
Skrevet 19. april 2007 17 år Ja' date=' da var enda en ny logojet satt i trafikk for selveste NAX:http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=115671 Personlig syns jeg den var råtøff. Hva med dere? [/quote'] Forferdelig stygg! Her klarer Norwegian virkelig å synliggjøre sin low fare stil på en simpel måte. Den andre logojeten deres er vesentlig finere.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.