Daniel Gjerstad Skrevet 25. mai 2001 Skrevet 25. mai 2001 Heisann! Jeg lurer på hva jeg må laste ned for å se andre fly i FS98 når jeg flyr online. Jeg hørte om noen CSL-filer eller noe sånt, men det var visst for FS2k... Siter
Åke Lindberg Skrevet 26. mai 2001 Skrevet 26. mai 2001 Heisann Daniel! Du måste ha samma plan som de du flyger tillsammans med laddade på din PC. Något annat sätt finns inte. Det finns/fanns en mängd plan som var tänkt att alla online-flygare skulle använda för att alla skulle kunna se alla. Planen heter "z" i början på filen, Z-planes eller något liknande. Om försöket slog väl ut vet jag inte. Jag minns inte var de finns, men prova flightsim.com, där finns det mesta. Åke Siter
Roar Eli Sandøy Skrevet 26. mai 2001 Skrevet 26. mai 2001 Hvis det er for SB du mener å se andre fly så duger CSL fly bra (dog bare til SB, ikek til vanlig MP) CSL Nordic består og kun av FS98 fly så den fungerer like bra i fs98 som den gjør i FS2K Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 27. mai 2001 Forfatter Skrevet 27. mai 2001 Takker...igjen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.