Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For ca. 2 dager siden kom jeg over et blad i en Narvesen-kiosk som het "Flynytt" eller noe sånt. Det så spennende ut, så jeg bladde opp på en tilfeldig side. Der leste jeg en artikkel (eller iallefall en del av den) om at luftfartsverket har slitt med for få flygeledere/flygelederaspiranter, og selv om flere utdanner seg som det, vil problemet fortsatt vare i noen år framover. Er dette egentlig sant, og er det bare jeg som vil bli flygeleder her?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad:

...er det bare jeg som vil bli flygeleder her?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Neida Daniel, her har du en til. Men jeg skal prøve å bli pilot først! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Det er sikkert mange...

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Jeg vet ikke helt hva jeg ender opp som [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] , går fortsatt på ungdomsskolen. Jeg har planer om å bli webdesigner, men har blitt mere og mere fly gira. Etter at jeg fikk flygeleder simulator har jeg blitt mere gira på det også. Nei, får se hva jeg ender opp som. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Hei!

Har planer om å bli flygeleder jeg og!

Men det er ikke at de har for få søkere, men at de har for få kvalifiserte søkere. Vi får nå se [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 25-05-2001: Endret av: Mathias Tangvall ]

Skrevet

Hei!

Kunne tenke meg å bli flygeleder jeg også!

Virker som en ganske spennende utdanning (Med lønn og greier... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] )Men det blir nok en stund til, skal begynne på videregående til høsten.

-----------------

Mvh.

Jens Nesbø

Skrevet

Heisann...

Jeg er under utdanning til flygeleder... Er ferdig med simulatortreningen i England, så nå jobber jeg i tårnet i Tromsø... Foreløpig jobber jeg kun TWR, men etterhvert skal jeg begynne å jobbe på Approach i tillegg....

Absolutt en utdanning jeg anbefaler...

Mvh.

Mads-Inge Otterstad

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...