Magne Grip Skrevet 24. mai 2001 Skrevet 24. mai 2001 God dag. Hva skjer hvis jeg innstalerer fs2000 pro på nytt uten å avinnstalere? Jeg lurer på dette fordi jeg har en feilmelding jeg ikke klarer å finne ut av.(innlegg ligger på fs2000 problemer) Taper jeg alt som er lagt inn av scenery,fly,osv... Jeg tenkte jeg kankje ble kvitt feilmeldingen hvis jeg prøver dette. Mvh Magne Grip Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 24. mai 2001 Skrevet 24. mai 2001 God dag, Magne. Når du uninstallerer FS2000 blir BARE de filene som kom med FS2000 fjernet, alle addons blir uberørt og vil fungere som normalt når du har ins FS2000 på nytt, altså ingen fare, TIPS: ta backup av Scenery.cfg og FS2000.cfg så slipper du å konfiguere kontroller/display options på nytt. Siter
Magne Grip Skrevet 24. mai 2001 Forfatter Skrevet 24. mai 2001 Takk for hjelpen Stig.Nå er alt iorden. Mvh Magne Grip Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.