Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hallo!

Skal bygge cockpit og det hadde vært knallbra å få sitte i et ekte Baron58-fly. Må ta noen mål og bilder og sånt. Er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få til et besøk i en real cockpit?

:eek:

Skrevet
  • Forfatter

Oi! Jøss! Visste ikke at det bare var to maskiner i Norge?

Hvorfor er det ikke flere eiere av det flyet tro?

Jaja! Mulig det blir vanskelig å få til prøvesitting da.

Men takk så mye for informasjon.

Hvordan finner dere ut sånt forresten?

Skrevet

Med fare for og bli skutt offentlig sier jeg dette.

Du hiver deg ikke i gang med dette CP prosjektet litt vel tidlig?

Skrevet

Jeg skal ikke si hvordan Kenneth har funnet det ut,for det vet jeg ikke.Men ett tips kan jo være å søke på f.eks Airpics også finne en eventuell registrering som du kan søke videre på på google eller lignende :)

For min del vet jeg det bare fordi jeg har sett den utallige ganger + at den har egen hangar inne på flyklubbområdet.

Skrevet
Jeg skal ikke si hvordan Kenneth har funnet det ut' date='for det vet jeg ikke.[/quote']

Det kan jeg avsløre...

Jeg brukte Airpics, og deretter søkte jeg igjennom det norske luftfartøyregisteret anno Januar 2007...

Skrevet
  • Forfatter

Takk for svar. Bra hva dere får til!

Med fare for og bli skutt offentlig sier jeg dette.

du hiver deg ikke i gang med dette CP prosjektet litt vel tidlig?

Joda... det kan hende. Men jeg er alltid sånn. Når jeg først får lyst til å gjøre noe - så må jeg gå igang pronto. Blir så gira! Hvorfor synes du det er så tidlig? Fordi jeg ikke har noen kunnskaper? Eller?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …