Ole-Jørgen Søberg Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Om noen vil trene litt på kommunikasjon med ATC så er approach og twr i Bodø online en stund framover i kveld. Dette er på MP i FSX. Siter
Johan Holmseth Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Serveren heter ATC session Bodoe kom å fly!! Siter
Johan Holmseth Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Da tar vi kvell..fikk masse traffik i 11 tiden men nå i sluuten ble det bare tull..alle tok av å landet som de ville Siter
Geir Teigo Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Bra initsiativ gutter! Var en liten tur innom, men klogget det til da jeg ikke fant ut av radioen i Harvarden. Neste gang tar jeg B58'en. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Var innom jeg også, men klarte ikke å høre hva som ble sagt på radioen, så sammen med fem pc-crash gjorde det at jeg ikke ble så lenge. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Huff ja. Det ble litt problemer både med voice og med at enkelte fly bare laget krøll. Tror det er lurere å "invitere" noen litt seriøse som vi kan ha kontroll med. Dette var bare et prøveprosjekt og selv om ikke alt gikk knirkefritt så var det en nyttig erfaring. Tror nok vi gjør nye forsøk. Siter
Martin Søberg Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg var ganske fornøyd Lærte veldig mye igår kveld! Tusen takk Ole-Jørgen og Johan! :cool: Hvem var Mariuus90? :confused: Siter
Johan Holmseth Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Dete blir det nok mer av ja..bar vi får avtalt tid og kveld Ole-Jørgen Veldig arti i går kvell Martin, ble jo endel tull men du kom deg jo ned til slutt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.