Per Bråtebæk Skrevet 22. mai 2001 Skrevet 22. mai 2001 Kunne tenke meg å installere noen utenlanske sceneryer til fs98,da særlig Swedish scenery.Finnes det noen lettfattelig beskrivelse om hvordan dette gjøres?(bortsett fra den svenske hjemmesiden)Jeg husker ikke hvordan dette ble gjort da jeg innstallerte Norway 98.En annen ting jeg lurer på, er om det må foretaes noen"grep" når man flyr inn i et annet scenery,eller skifter dette automatisk til riktig scenery når man flyr inn i dette? Jeg mener å huske at det var et eller annet med layer1,2,3 osv. Takknemlig for svar mvh Per (ingen datanerd,men glad i å fly) Siter
Helge Bø Skrevet 23. mai 2001 Skrevet 23. mai 2001 Det er nok best å lese nøye instruksen som følger med f.eks Swedflight så går installeringen greit [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Hvilket layer har liten betydning her bare sceneriet blir aktivert i fs98 som local. Er alle patchene til fs98 installert så vil sceneriet skifte automatisk som du sier. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.