Skrevet 10. april 2007 17 år Hei skal med KLM 777 fra Schiphol til JFK i sommer. Reiser 06.07.07 med KL 0643 Da det ble ringt til reisebyrået for å reservere seter på turen ble det fortalt at det var en gammel 777 og ikke sikkert vi fikk skjermer i stolryggene. Det jeg da lurer på er at har KLM noen eldre 777 enn andre som ikke har skjerm i stolryggene på turistklasse siden alle bildene jeg har sett på airliners.net av cabin views er det skjermer. Cabin views 777 a.net
Skrevet 10. april 2007 17 år Sikkert noen som kommer til å svare detaljert på dette, men ellers: ta ting med en liten (les: stor) klype salt, mh.t. info du får fra reisebyråene. Skjærer ikke alle over én kam, men jeg hadde ikke blitt overrasket - om denne infoen ikke skulle stemme!
Skrevet 10. april 2007 17 år Har de virkelig planlagt nøyaktig hvilket fly som flyr en flight om et par-tre måneder? Og sagt ifra til alle reisebyråer.. Hmm
Skrevet 10. april 2007 17 år Hei Stian!! Slapp av, har fløyet ruten AMS-JFK-AMS flere ganger med KLM og deres 777.. De har alle skjermer i setene!! God Tur!! Olav
Skrevet 11. april 2007 17 år Floy AMS-SIN for ett par uker siden, og jeg syntest der var god beinplass og.. MEn jeg er 1.63 da... Men alle har skjermer ja.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.