Lars Hassel Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hei jeg vet ikke om dette er noget godt forslag, men jeg personlig syns det kunne vært litt morsomt vis det ble litt oftere atc på fs.no server'n! ikke noen vatsim nivå, men slik at de hadde kjent basic, der hvor de som fløy og hadde hatt mulighet til og lære, dog de som ikke kan noe om dette, Det som høres fint ut er jo da at atc har litt ferdig heter innen engelsk slik at det går ann og forstå, får det har jeg hatt problemer med før når det har vært atc på fs.no server'n! men som sagt dette er bare et forslag, så ikke grill meg vis dette ikke faller i smak hos dere andre, jeg syns bare det er litt morsommere og fly med atc, men liker ikke vatsim så veldig godt, da det er så strengt her! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg er ganske grønn på ATC, så jeg syns forslaget ditt er ganske bra. å lære litt grunnleggende ATC uten at det skjer like strengt som på VATSIM høres bra ut Siter
Johan Holmseth Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 hvis dere tenker på FSX multiplayer med "real" ATC så er det ekstremt useriøst! Jeg og Ole-Jørgen prøvde oss i går som ATC..fly kom det etterhvert men alle tok av å landet som de ville, uten å si noe som helst.. litt synd egentlig.. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hvis vi setter opp sessions med den hensikt å benytte ATC så blir det vel ikke useriøst, sett et passord på, og publiser det her inne? Siter
Lars Hassel Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Ja jeg tenkte først og fremst på atc i fs.no server'n! men dette er jo fsx of fs9 og fs 2002! jeg syns dette hadde vært veldig intresant! får jeg vet det sitter en del rundt som veit en del om atc og slik! så hadde jo vært morro vis man kunne delt dette med andre! hehe! Siter
Lars Hassel Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Men jeg syns absolutt det kan være intresant og sette opp sessions i fsx! som er beregnet på atc! fått en som kan dette med atc godt til og sitte atc, men være hjelpsom! får jeg har flydd på vatsim, og de norske atc'ene er veldig dyktige og flinke til og lære bort! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.