Gjest Skrevet 22. mai 2001 Skrevet 22. mai 2001 Heisann. Kan noen av dere sende meg denne filen til meg på mail? Uansett hvor jeg prøver å laste den ned fra,får jeg ikke selve modulen. Jeg er evig takknemlig til den som kan hjelpe meg! Mail adressen er escape_communication@hotmail.com Mvh Tommy Sivertsen [ 22-05-2001: Endret av: Tommy Sivertsen ] Siter
Gjest Skrevet 22. mai 2001 Skrevet 22. mai 2001 Tusen takk for er utrolig kvikt svar! Unnskyld at jeg maser men sendte du den til escape_communication@hotmail.com ? Kan ikke se å ha mottatt en mail. /Tommy Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. mai 2001 Skrevet 22. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Tommy Sivertsen: Uansett hvor jeg prøver å laste den ned fra,får jeg ikke selve modulen. Har opplevd at dersom du bruker WinZip Wizard, vises ikke alle filene, bl.a. dll-filen som er filen du skal legge i Modules-mappa. Bruk WinZip Classic når du extracter zipfilen så vil du sannsynligvis se alle filene. Den ligger der også om du bruker wizard, og du får den med om du extracter direkte til rett mappe, men det ligger jo en del andre filer (bl.a. textfiler) som ikke er nødvendige å ha i denne mappa. Jeg har også sendt dll-filen til deg. Håper du mottar korrekt denne gangen da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] (eehh.. ikke samme adresse som i profilen din..?) [ 22-05-2001: Endret av: Ole-Jørgen Søberg ] Siter
Peter Nørkjær Skrevet 22. mai 2001 Skrevet 22. mai 2001 Hmmm Kommer lige til at tænke på, at der er en indstilling i windows, der hedder (på dansk) "Vis skjulte- og systemfiler". Hvis ikke man vælger at få vist systemfiler, vil man ikke kunne se .dll filer. Så den ligger der højst sandsynligt, du kan bare ikke se den. Prøv evt. at ændre dine windows indstillinger. /Peter Siter
Dag Johansen Skrevet 23. mai 2001 Skrevet 23. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Tommy Sivertsen: Unnskyld at jeg maser men sendte du den til escape_communication@hotmail.com ? Kan ikke se å ha mottatt en mail. Du ligger inne med mailadressen nilsen_johnny@hotmail.com her i forumet. Om denne ikke er riktig bør du gå inn i "min profil" øverst på siden her og rette den opp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.