Skrevet 9. april 2007 17 år Jepp, kort varsel men vi har vår gjevnlige mini møte igjen Tirsdag 10/4 på Peppes i Sarpsborg i Storsentert midt i Sarpsborg by. Kl 18:00 alle er velkommene. Vi sitter sannsynelig i 2 etg. som vanlig;) Hvem er med.........
Skrevet 9. april 2007 17 år Ja men får meg som er sarping høres jo dette fint ut! eneste er at jeg i morgen slutter sent på skolen og er opptatt! veldig synd, får dette hadde jeg lyst til og være med på!
Skrevet 9. april 2007 17 år Forfatter he he Pizza er godt ja Følgende liste er, Tom GA Sindre De som ikke kna nå hiver seg med neste gang;)
Skrevet 10. april 2007 17 år Det var virkelig kort varsel også, få se hva jeg rekker i kveld, så kansje jeg stikker innom Men nå på jobb....
Skrevet 10. april 2007 17 år Høres jo artig ut' date=' er det innpass for X-Planere og? (ex-MSFS bruker [/quote'] Selvfølgelig... X-plane er bare morsomt. Så kanskje du får konvertet noen inn i din "religion" :grin:
Skrevet 11. april 2007 17 år Hei neste gang må jeg ha litt tid vet dere og lars petter kan sitte på med meg vet du neste gang Rune
Skrevet 11. april 2007 17 år jepp! neste gang da er jeg nok klar jeg og! høres vedig morsom og intresant ut dette altså!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.