Geir Teigo Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Vil ut og fly litt i kveld. Tenkte og ta turen nord for trondheim, gjerne ENBU og sørover via lofoten. Kommer til og cruise i ca. 180-190 Kn, Harvard eller B58. Logger på kl. 20.00. Vi snakker FSX;) Anyone? Siter
Kristian Hagen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 hva skal jeg logge på med? eller åssen skal jeg gjøre det? Siter
Geir Teigo Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 hva skal jeg logge på med? eller åssen skal jeg gjøre det? Du lager deg en konto i gamespy når du logger deg på multiplayer i FSX. Dette går helt automatisk' date=' så det tror jeg går greit. Når du er kommet inn i multiplayer, velger du fly-in i rullegardinen. Jeg hoster en session der. Kaller den [u']fsnoway[/u] og setter fsno som passord. Vi sees. Siter
Geir Teigo Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 vi hopper på Erlings session. Passord: fsimno Siter
Kristian Hagen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 ok, nå er det boks, jeg blir vel med en tur tenker jeg Siter
Andreas Nysveen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Det ser ut til at jeg kommer til å bli sen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.