Martin Floor Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg har veldig liten kunnskap i hvilke selskaper som bruker hvilke callsigns, så jeg tenkte det kunne være en lærerik tråd å høre hva folk har mest sansen for. Jeg liker forøvrig disse veldig godt: Speed Bird (BA) Norshuttle (Norwegian) Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Vet ikke hvorfor, men jeg digger "Shamrock" (Air Lingus) Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Vanskelig å si. Jeg synes "Speedbird" mistet det meste av betydningen når Concorden ble pensjonert. Ellers er jo TNT-UK fine med "Nitro" "Yellow cab" var også meget treffende for fargeskjemaet til Hapag-Lloyd Express. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "Yellow cab" var også meget treffende for fargeskjemaet til Hapag-Lloyd Express. Har de bytta? IATA Code: X3* ICAO Code: HLX IATA Accounting / Prefix Code: Known As: HLX Full Name: Hapag-Lloyd Express GmbH Country: Germany Callsign: "Excellence" Edit: Det virker slik når jeg ser du skrev "var" :grin: Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "Yellow cab" var også meget treffende for fargeskjemaet til Hapag-Lloyd Express. Har de bytta? Ja, mener de byttet for kort tid tilbake. Har hørt dem flere ganger på radioen med "Yellowcab" i det siste. Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Hva med Virtual Rotorhead sitt da.. Callsign: ROTORHEAD he he Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "Sweeper" - Blom geomatics (Fotonor) "Scoop" - BenAir "Norseman" - Norsk Flytjeneste Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "Easy" (Easyjet) "Viking" (MyTravel DK) "J-Bird" (Japan Airlines) Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "Amtran" (ATA) "Options" (Flight Options) "Keystone" (UNKNWN) "Citrus" (AirTran) Siter
H S Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 BRAVE Ikke sant' date=' Herr Stue? [/quote'] Helt korrekt Herr Martinsen. Siter
Jon Egil Ursin Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg må si jeg smiler litt hver gang jeg hører "Balkan Holidays" Transoviet krysser daglig over Trondheim, skulle tro det var på tide å bytte kallesignal?... ellers har jo forsvaret noen fine; knife, fork, spoon, dolly.. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "Smiley" (Pacific Southwest Airlines) Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "King Kangaroo" Mener det er Qantas Express/Regional/Domestic eller hva de nå heter,som har dette. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 "King Kangaroo"Mener det er Qantas Express/Regional/Domestic eller hva de nå heter' date='som har dette. [/quote'] Sikker på det? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Andre forslag da Kenneth? Ble bare fortalt dette,har prøvd å snoke rundt på nettet og. Siter
S. L. Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Norsk Helikopter A/S Callsign: Norske :crazy: Siter
Kai Dreyer Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 SasBraathens=Scanor Widerøe=Wideroe Lufttransport=Lufttransport SAS=Scandinavian Siter
Stian Erik Johnsen Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Cato=Cato Air ( :grin: ) Springbok=South African Siter
Cato Støle Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Cato=Cato Air ( :grin: )Springbok=South African Kato Air= Kato Air ikke bare Kato Siter
Svein T. Henriksen Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Blue Line= Blue Berry(BLE) flyblueline.com Siter
Johan Holmseth Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 SasBraathens=ScanorWiderøe=Wideroe Lufttransport=Lufttransport SAS=Scandinavian hmm..visste ikke at de brukte Wideroe..har bare hørt med Ø.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.