Håkon Aarøen Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 Hei! Jeg og Thomas Lorentzen fant et svært bra sted å stå og "spotte".. dette er langsmed den "gamle" rullebanen, dvs. 1L/19R.. Slik kommer du dit..: Du må sykle ned og rundt 1L/19R til den gamle terminalen, dette gjør du ved en "tjenestevei" du entrer ved denne "drive-in" kiosken ved utkjørslen fra langtidsparkeringene. Kjør så nær rullebanen som mulig så kommer du uten problemer rundt. Ved den gamle terminalen tar fortsetter du rett fram paralelt med rullebanen til du kommer til Gardermoen Bed & Breakfast, her skal det finnes en sti inn i skauen til høyre, denne følger du innover langs med et gjerde, og etterhvert vil du støte på øvingsområdet til brannvesenet på ENGM, følg fortsatt gjerdet og du vil komme ut av skogen rett under en vold. Parker sykkelen her og klatre opp på volden, og voila - FENOMENAL utsikt! god søndag! Håkon Siter
Christer Elde Skrevet 20. mai 2001 Forfatter Skrevet 20. mai 2001 Har planlagt en tur til Gardermoen til sommeren med kamera. Jeg har fått med meg at det langs rullebane 19L/1R er det fint å stå. Hvordan kommer jeg meg dit fra Flytogterminalen?? PS: Har sykkel. Siter
Geir Saksvold Skrevet 21. mai 2001 Skrevet 21. mai 2001 Stedet som Håkon Aarøen her beskriver egner seg perfekt-det er til og med laget en liten platt og sitte på, på denne vollen! Jeg har hørt at det skal utføres vedlikehold i en periode på 19R/1L, så sjekk at det ikke er den dagen du drar. Det er også greit å sjekke at flyene lander fra nord, da dette gir den beste utsikten! Geir Siter
Ole Martin Walberg Skrevet 21. mai 2001 Skrevet 21. mai 2001 Flere som har vært her gitt! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Tenkte for meg selv her en dag at nå må det være flere som har oppdaget spoten for plattingen blir mer slitt for hver helg som går [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Ole Martin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.