Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Karl R Pettersen:

Hei

Er Bømoen/Voss tatt av dage? Hadde en simulert tur som gikk via Bømoen, som finnes i simulatoren, men på kartet mitt (ICAO 1:500000, sheet 1, southern norway) var den ikke markert noe sted. Er flyplassen lagt ned, er det feil på kartet, eller har jeg blitt blind? Eneste jeg ser er en rød ring i nærheten, som ikke engang er forklart i legenden på kartet... Huh?

Forundret......

Hei.

Jeg har også 1:500 000 Sheet 1 - Southern Norway (1998). Der står Bømoen på kartet. Og den lille røde/rosa sirkelen er nok en fox/minkfarm. Og Bømoen ligger 1 cm mot nordøst i forhold til den rosa sirkelen, og ca 1 cm rett øst for Voss city. Ganske nøyaktig 6038N 00630E. Har du nyere kart?

Skrevet

Mitt er årgang 2000, og jeg finner terrenget som ser ut som å stemme med det i fs2k, men ikke no' flyplass. Oki, Bømoen er herved nedlagt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Fant fox/minkfarm på legenden... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skrevet

Hei

Er Bømoen/Voss tatt av dage? Hadde en simulert tur som gikk via Bømoen, som finnes i simulatoren, men på kartet mitt (ICAO 1:500000, sheet 1, southern norway) var den ikke markert noe sted. Er flyplassen lagt ned, er det feil på kartet, eller har jeg blitt blind? Eneste jeg ser er en rød ring i nærheten, som ikke engang er forklart i legenden på kartet... Huh?

Forundret......

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...