Skrevet 30. mars 2007 17 år Air Crash investigation. Litt morsomt, for å vise ille værforhold med real bilder er det masse videoklipp fra Gardermoen. En hel masse Sas Braathens og Norwegian takeoffs i dårlig vær. Jeg skjønte ingenting med det samme.. Hva gjorde vel Norwegian i Washington DC? Men jeg skjønte etterhvert. Ganske interesant. Noen andre som ser på?
Skrevet 30. mars 2007 17 år Forfatter Helt utrolig redningsopprasjon av helikopteret! Den hadde landing gearet nedi vannet, og dro folk opp i helikopteret! Helt sprøtt!
Skrevet 30. mars 2007 17 år Nok en gang menneskelig svikt som gjorde at et fly krasjet. Kult at Braathens var med på slutten.
Skrevet 30. mars 2007 17 år Forfatter De var med mye de, hver gang "de andre flyene på flyplassen" tok av uten problemer, var det Norwegian og Sas Braathens
Skrevet 31. mars 2007 17 år Forfatter Haha, ja! Gardermoen har ganske lang rekkevidde på radionene sine!
Skrevet 31. mars 2007 17 år Ja. Eller går det an å kjøpe alle "episodene" noen steder? Hvilken var denne? Hva skjedde:P ?
Skrevet 31. mars 2007 17 år NGC sender jo repriser HELE tiden. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, den er nok snart å se på TV igjen om noen dager vil jeg tro..
Skrevet 1. april 2007 17 år I kveld faktisk. Klokken 9 er det Air crash investigations, hvor en 15åring får sitte i kaptein setet på en Airbus fra Aeroflot, og styrter. Klokken 10 er det Seconds from disaster med Air Florida 90
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.