Bjørn Ramsland Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 Om du skulle være i nærheten: Flyshow på Kjeller flyplass ved Lillestrøm søndag 20. mai kl.10.00. Foruten Cessna og Piper i forskjellige varianeter er det snakk om noen Warbirds, Vampire og rundflyvning med Dakota Norway sin DC-3. -Herved advart Siter
O85_ Skrevet 19. mai 2001 Skrevet 19. mai 2001 Takker for tipset! for se om jeg for tatt meg en tur på søndag da... har avgangseksamen på Mandag så jeg må lese litt oxo [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Tore Rasch-Olsen Skrevet 19. mai 2001 Skrevet 19. mai 2001 Blir det noe airshow??? Eller bare sånn static display greier? Hva begynner 10.00? Airshowet eller static? Bare lurer litt jeg. Hva misser jeg hvis jeg kommer 12.00? Fint med et svar i kveld... Takk. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Marius K Skrevet 19. mai 2001 Skrevet 19. mai 2001 Var der i dag og så på da de øvde, det blir råfett!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Tore Rasch-Olsen Skrevet 19. mai 2001 Skrevet 19. mai 2001 Marius, blir det et skikkelig airshow??? Kan du si litt mer?? Takk [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
M.Steen Skrevet 19. mai 2001 Skrevet 19. mai 2001 Jeg har tenkt meg dit en tur.. Så i morgen kveld blir det kanskje presentert endel bilder derfra på airpics.com hvis jeg rekker det. Siter
Geir Gundersen Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 Hvor lenge varer det? Skal på skytterstevne i morgen, da rekker jeg det neppe.... Siter
Gjest Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 HVORFOR AKKURAT I DAG?!?!??!?!?! jeg skal konfirmeres i dag...søren!!!!!!!!!!!!!!!jeg som hadde lyst til å dra, nei får se etter andre flystevner i dag da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men nå er det vel like før det begynner der nå. Siter
Gjest Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 Jeg har nok dessverre ikke mulighet til å komme opp dit, men da jeg var på fotball trening nå nettopp kom det en DC-3 i lav høyde rett over grusbanen! Det er første gang jeg har sett en DC-3!!! Den var nok antageligvis på vei mot Kjeller. Siter
Gjest Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 Konfirmasjonen gikk bra, LN-WND kom i lav høyde over huset mitt (det var vel den beste presangen jeg fikk) og mange andre fly kom også i lav høyde...jeg merket flytrafikken, nøt det ved å ta en hage stol og stille slik at jeg så mot himmelen Siter
Per Bråtebæk Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 Var med på rundtur med Dakota'n i dag!! Kjempeopplevelse. Mvh Per Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.