Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du skulle være i nærheten:

Flyshow på Kjeller flyplass ved Lillestrøm søndag 20. mai kl.10.00.

Foruten Cessna og Piper i forskjellige varianeter er det snakk om noen Warbirds, Vampire og rundflyvning med Dakota Norway sin DC-3.

-Herved advart

Skrevet

Takker for tipset! for se om jeg for tatt meg en tur på søndag da... har avgangseksamen på Mandag så jeg må lese litt oxo [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Blir det noe airshow??? Eller bare sånn static display greier? Hva begynner 10.00? Airshowet eller static? Bare lurer litt jeg. Hva misser jeg hvis jeg kommer 12.00? Fint med et svar i kveld...

Takk. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Skrevet

Var der i dag og så på da de øvde, det blir råfett!!!

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Skrevet

HVORFOR AKKURAT I DAG?!?!??!?!?! jeg skal konfirmeres i dag...søren!!!!!!!!!!!!!!!jeg som hadde lyst til å dra, nei får se etter andre flystevner i dag da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men nå er det vel like før det begynner der nå.

Skrevet

Jeg har nok dessverre ikke mulighet til å komme opp dit, men da jeg var på fotball trening nå nettopp kom det en

DC-3 i lav høyde rett over grusbanen! Det er første gang jeg har sett en DC-3!!!

Den var nok antageligvis på vei mot Kjeller.

Skrevet

Konfirmasjonen gikk bra, LN-WND kom i lav høyde over huset mitt (det var vel den beste presangen jeg fikk) og mange andre fly kom også i lav høyde...jeg merket flytrafikken, nøt det ved å ta en hage stol og stille slik at jeg så mot himmelen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...