Skrevet 20. mars 2007 17 år ... Isak #1 Isak #2 Disse ble gjort før antenna på taket var oppegående så ikke helt gode forhold på tarmac, men men..
Skrevet 20. mars 2007 17 år Man må bli utbrent etter en dag på jobb som flygeleder på gradermoen "..Du skal til hamburg?" "ja" "kan du ta med noen hamburgere til oss da?" "nei..Ich bin einen wiener" ..jojo
Skrevet 20. mars 2007 17 år Isak #2 funker ikke.. får ikke lasta den ned Fant feilen.. fila har navnet .WAV med STORE bokstaver:)
Skrevet 20. mars 2007 17 år Har noe greier liggene her jeg også.. Vet ikke om det er det samme som du har der..
Skrevet 20. mars 2007 17 år Forfatter Den første der Martin recorda jeg i 2000 tror jeg, og har florert via via via siden da, men artig å høre den igjen
Skrevet 20. mars 2007 17 år Her er et fint lite opptak fra JFK, som viser at det går an å ha en god tone selvom en ikke har helt oversikten over hva som skjer på bakken http://home.online.no/~chainly/JFKGround.mp3
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.