Skrevet 16. mars 2007 17 år Noen som vet hva dette var for noe? Klokken 1933 hørte jeg en merkelig flydur. Det var en klar tone i den ok ikke vanlig "bråk" som man hører når et fly tar av. Jeg åpnet vinduet og lyden var utrolig høy. Fikk nesten følelse av at det var en svær ufo-tallerken eller noe. Noen som vet hva dette kan ha vært for slags flytype? Noen som hørte det samme? Jeg så ikke flyet fordi det var inni skyene eller noe. Men det beveget seg sørover.
Skrevet 16. mars 2007 17 år Holdt på å si Tupolev 154`n men den dro tidligere idag når jeg tenker meg om...da vet jeg ikke gitt
Skrevet 16. mars 2007 17 år så det bsto en an-124 på mil ter når jeg reiste til vigra kl 11.30 i dag, der jeg er fortsatt og vender på retur fly....denne raper jo litt....
Skrevet 17. mars 2007 17 år Det var ikke en A-10 som har rota seg over dammen da? Husker det virra noen over oss på en militærøvelse (for en mannsalder siden )og de lager en karakteristisk "plystre"-lyd.
Skrevet 18. mars 2007 17 år Forfatter Har ikke peiling, mem det hørtes ut som en flyalarm som aldri stoppa. Sikkert ikke noe spesielt, men hørtes skummelt ut
Skrevet 18. mars 2007 17 år Har ikke peiling, mem det hørtes ut som en flyalarm som aldri stoppa. Latorev D-18t
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.