Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi ser hvilket svadastoff media normalt presenterer oss så ville det forundre meg om denne saken også er korrekt gjengitt.

Om du hadde lest hva jeg skriver så hadde du fått med deg at "dersom det som står i media er korrekt så gir jeg honnør til flygeren".

Du ville bli forundra over om denne saken er korrekt gjengitt i media, men da burde du vel være litt varsom med å antyde hvor sympatien skal plasseres? Da kunne du jo like gjerne gi honnør til security, siden det stort sett er svada mediene serverer?

Hva var det du jobba som igjen, sa du?

Skrevet

Det som faktisk er mest skremmende, er at en ansatt på en flyplass lett skal klare å smulge f.eks en bombe ombord på ett fly. Man må ikke ta ting med seg via sikkerhetskontrollen.

Dette handler kun om kontroll for kontrollens skyld, og sist men ikke minst for å vise at man tar terrortrusselen på alvor.

Jeg ser en god effekt av dette (og det er den eneste også) at mye farlig gods blir oppdaget i scanning av insjekket bags. Man har konkludert at man tansporterte mye sprengstoff i buken på SAS og BRA i gamle dager, som man ikke visste om.

I alle fall fra en flyplass i Indre Troms.

Hint: Ola dunk stapper ting i lomma når han er på skytebanen.......håndgranater f.eks...og HMX.... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...