Skrevet 9. mars 2007 17 år I hele dag har f-16 fly fløyet over her. Jeg prøvde og telle og kom opp i 6 fly! Det kunne se ut som om at en 4 åring som hadde gått løs og tegnet på himmelen! Bor i Bø i vesterålen, så det er ikke vanlig kost å få fly over her. Er noe spesielt som skjer siden det var så mange fly??
Skrevet 9. mars 2007 17 år Øvelse Strong Resolve. Det er for tiden 8 F-16 fra Ørland HF på Andøya. Og en haug i Bodø. Blandt nasjonene som stiller med fly er Belgia, Danmark og Nederland. Etter det jeg forstår har det vert snitt flyging over meste parten av Nordnorge fra Lofoten til Tromsø.
Skrevet 9. mars 2007 17 år Forfatter Kjekt og vite Hvis du ser på screenshots-forumet, er det en fra Andøya som har lagt ut bilder. Noe slikt så det ut her.
Skrevet 9. mars 2007 17 år Cold Response heter det vel. Kom nettopp hjem etter en helaften med jagerfly i alle himmelretninger, bokstavelig talt. Moro for unga! -Trond-
Skrevet 11. mars 2007 17 år Cold Response/Strong resolve.. Klarer ikke holde orden på øvelsene her nord. Det eneste som er sikkert er at jeg er lei av å ha militæret i hagen hver vinter.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.