Skrevet 9. mars 2007 17 år Sitter her på skolen og forbereder meg til sakprosa-tentamen på mandag. Skal skrive om flyskrekk! Blir vel enten en avisartikkel eller en fagartikkel jeg skal prøve meg på. Noen som har fakta eller annen info om flyskrekk som jeg kunne hatt nytte av?
Skrevet 9. mars 2007 17 år Kan nevne at flyskrekk ofte bare en et manifest av at man føler man ikke har kontroll, at man generelt har litt angst for ting også blir flyskrekk en knagg å henge det på. Det kan kureres, men noen mennesker klarer ikke å kurere flyangsten før de har tatt tak i de undeliggende problemene de har.
Skrevet 9. mars 2007 17 år Jeg må inrømme at jeg har litt flyskrekk, men som nevnt her så har det vel noe med at jeg føler at jeg ikke har kontroll på det som skjer. Er ikke alltid så glad i å sitte på i bil når noen kjører grisete. Men hvis jeg gjør det selv går det helt greit
Skrevet 9. mars 2007 17 år Forfatter Les denne Audun, så får du vell litt kunnskap om flyskrekk Var den som sto som "hjelpelink" til oss på temaet flyskrekk Sto veldig mye nyttig der!
Skrevet 9. mars 2007 17 år Og selv om begge eller alle motorene stanset - noe som aldri har hendt Er vel ikke helt sant
Skrevet 9. mars 2007 17 år Det er ikke en hvit løgn engang... Det har skjedd en rekke ganger, også med 4-motors fly... Til gjengjeld så er det jo svært sjeldent da, OG det har gått veldig bra ved flere anledninger...
Skrevet 9. mars 2007 17 år Denne påstanden var vel også litt tvilsom REDD FORDI FLYGEREN SER SÅ UNG OG UERFAREN UT? Da er det trygt å vite at flygeren har 12 års utdannelse - og at det stilles store opptakskrav både når det gjelder fysisk og psykisk helse.
Skrevet 9. mars 2007 17 år Denne påstanden var vel også litt tvilsom REDD FORDI FLYGEREN SER SÅ UNG OG UERFAREN UT? Da er det trygt å vite at flygeren har 12 års utdannelse - og at det stilles store opptakskrav både når det gjelder fysisk og psykisk helse. 12 års utdannelse? Hvis man regner med grunnskolen blir det jo 15 år, 5 år uten grunnskolen For sivil utdannelse vel og merke... Husker ikke hvor lang tid den militære utdannelsen tar men det er vel rundt 2 år det óg?
Skrevet 9. mars 2007 17 år Ferdig som 23 åring reklamerer dem hvertfall med, 2-3 år kanskje? Men da snakker vi om forsvaret, går vel litt fortere å få tak i ATPL
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.