Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Sitter her på skolen og forbereder meg til sakprosa-tentamen på mandag.

Skal skrive om flyskrekk! "" Blir vel enten en avisartikkel eller en fagartikkel jeg skal prøve meg på.

Noen som har fakta eller annen info om flyskrekk som jeg kunne hatt nytte av? ""

Skrevet

Kan nevne at flyskrekk ofte bare en et manifest av at man føler man ikke har kontroll, at man generelt har litt angst for ting også blir flyskrekk en knagg å henge det på. Det kan kureres, men noen mennesker klarer ikke å kurere flyangsten før de har tatt tak i de undeliggende problemene de har.

Skrevet

Jeg må inrømme at jeg har litt flyskrekk, men som nevnt her så har det vel noe med at jeg føler at jeg ikke har kontroll på det som skjer. Er ikke alltid så glad i å sitte på i bil når noen kjører grisete. Men hvis jeg gjør det selv går det helt greit ""

Skrevet

Denne påstanden var vel også litt tvilsom ""

REDD FORDI FLYGEREN SER SÅ UNG OG UERFAREN UT? Da er det trygt å vite at flygeren har 12 års utdannelse - og at det stilles store opptakskrav både når det gjelder fysisk og psykisk helse.
Skrevet
Denne påstanden var vel også litt tvilsom ""

REDD FORDI FLYGEREN SER SÅ UNG OG UERFAREN UT? Da er det trygt å vite at flygeren har 12 års utdannelse - og at det stilles store opptakskrav både når det gjelder fysisk og psykisk helse.

12 års utdannelse?

Hvis man regner med grunnskolen blir det jo 15 år, 5 år uten grunnskolen :S

For sivil utdannelse vel og merke... Husker ikke hvor lang tid den militære utdannelsen tar men det er vel rundt 2 år det óg?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …