Magnus Eliassen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har min siste praktiske trening på Værnes idag for å kunne bli student. Kom å fly til eller fra ENVA idag fra kl. 19-21 lokal tid. Trenger så mye IFR og VFR trafikk som mulig ... Vi snakkes Siter
Marius Helstad Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg holder ENVA_APP sikkert utover til du skal ha trening slik at det kansje er en del trafikk til du kommer så kommer jeg og flyr litt senere på kvelden . Siter
Trond Meier Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Og husk at det ikke er noe tvang å fly fra/til ENGM Bodø Ctr og Bodø Sør (ENTR) kommer til å være oppe mye av kvelden + Kvernberget, Sola og sikkert flere.. Så kom å fly fra de litt mindre populære flyplassene (til ENVA ) Siter
Erik Schøyen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Om ikke VATSIM sine piloter har oppdaget det så er det rimelig bra ATC-dekning i kveld! Det er flere ATC'er enn, piloter i hele Norge Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 De siste dagene har ATC dekkningen virkelig tatt seg opp i Norge. Mange nye studenter? Siter
Tom Stian Bjerk Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Bra med god ATC-dekning.. Skulle gjerne ha flydd i går, men prioriterte NHL, Detroit vs Nashville i går (Detriot vant.. jippi ) .. Ble litt off-topic denne melding, men navigraph har kommet med en oppdatering av nDAC.. Du har nå mulighet for Enroute kart også.. Så blir nok installering av det i kveld Siter
Martin Svarstad Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Boys are back in town? Hehe, ja er vel det som er grunnen.. Hvertfall ingen som klager Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.