Kristoffer Vinje Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Glory, glory [color:#FF0000]Man United[/color] Har heia på dem siden jeg var to år. Siter
Tom Knudsen Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 ikke glory glory, men allways look for ice on the runway... Siter
David Gabrielsen Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 liverpool, men i den ligaen som betyr noe som helst er det Enga Siter
Stian Rolandsen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Glory, glory Man United Har heia på dem siden jeg var to år. HAHA!! Her er en sang til deg(samme melodi som den over btw): The famous Man United went to Rome to see the Pope, The famous Man United went to Rome to see the Pope, The famous Man United went to Rome to see the Pope, And this is what he said WHO THE FUCK ARE MAN UNITED, WHO THE FUCK ARE MAN UNITED........ Nei gutta fra Old Toilet er ikke mye å samle på. Liverbird upon my chest We are men of Shankly's best A Team that plays the Liverpool way And wins the Championship in May Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Nei gutta fra Old Toilet er ikke mye å samle på. Den var litt dårlig Siter
Magnus Eliassen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Glory' date=' glory Man United Har heia på dem siden jeg var to år. [/quote'] HAHA!! Her er en sang til deg(samme melodi som den over btw): The famous Man United went to Rome to see the Pope, The famous Man United went to Rome to see the Pope, The famous Man United went to Rome to see the Pope, And this is what he said WHO THE FUCK ARE MAN UNITED, WHO THE FUCK ARE MAN UNITED........ Nei gutta fra Old Toilet er ikke mye å samle på. Liverbird upon my chest We are men of Shankly's best A Team that plays the Liverpool way And wins the Championship in May Gå hjem å les tabellen du, den sier vel det meste om hvem som er best av liverpool og manutd. Den vil kanskje se anderledes ut i mai, men med tanke på liverpools plaseringer de siste åra, ville jeg vel heller lest tabbellen nå enn i mai... Siter
Tom Knudsen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 << We drink EX, we drink BROWN. We gonna wreck your f...... town ! << Yordie boys cheers Magpies... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.