Stian Lingås Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Også er det gøy å samles på løkka med venner,hente frem lærkula,og spille verdens største spill Ro ned litt nå.. Sikker på at fotball er VERDENS største spill? Kan vell si Europas største spill.. Og forresten. Golf begynner snart å bli mer populært enn fotball. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Det stemmer sikkert Vi kan iallefall si Europas,Afrikas og Sør-Amerikas Spill Siter
Stian Lingås Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Afrika? Trodde det var "førstemann til brønnen" jeg kan forresten nevne at Afrika har sattset stort på Ipod.. [image]http://www.fritsvaneldik.nl/webpost/archives/african-ipod.jpg[/image] Og bare til informasjon til de som lurer på om jeg er rasist...: [image]http://quake.swe.net/~chetto/nollrasism/fas117.gif[/image] Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ro ned litt nå.. Sikker på at fotball er VERDENS største spill? Kan vell si Europas største spill..Og forresten. Golf begynner snart å bli mer populært enn fotball. Hvilken stein er det du har bodd under? Populariteten til golf er da milevis unna den populariteten som fotball har. Her er et bilde som viser fotballen sin status i verden. Personlig kan jeg ikke fordra hverken fotball, eller fotballsupportere, men det er bare meg. Siter
Stian Lingås Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hvordan kan du si at golf ikke er i nærheten? Vis meg et lignende kart over golf så kan vi begynne å diskutere.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hvordan jeg kan si det? Hvis du ser på kartet, så er de grønne landene de landene hvor fotball er sport nummer en, ergo er det ikke så mange land igjen hvor golf kan være sport nummer en. Ikke ser jeg for meg at alle de fattige i Afrika eller Sør-Amerika spiller golf heller, og der er fotball stort. Siter
Stian Lingås Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Joda, det står Football no 1 sport. Men feks i Norge, der er den på "maksimalt" grønn, og det står >50 Players per 1,000 inhabitants Kan du fortelle meg hva resten av de <950 innbyggerne driver på med? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Såvidt meg bekjent så er det langt ifra alle innbyggerene i dette landet som har noe interesse av å drive med sport, eller som i det heletatt kan drive med sport av forskjellige årsaker. Si at femti av tusen innbyggere spiller fotball, og la oss for enkelthetsskyld si at det er fem millioner innbyggere i dette landet, altså vil det si at 250000 nordmenn spiller fotball, hvilket ikke høres helt urimelig ut. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Joda, det står Football no 1 sport. Men feks i Norge, der er den på "maksimalt" grønn, og det står >50 Players per 1,000 inhabitants Kan du fortelle meg hva resten av de <950 innbyggerne driver på med? Ser ikke poenget ditt. Det grønne feltet vil si at fotball er sport nr. 1 i Norge, og Norge er et av de landene med flest spillere per innbygger. Da er det jo logisk at det er fler fotballspillere enn golfere.. Som Fredrik sier er det ca 250000 fotballspillere (dersom >50 av 1000 faktisk ikke er mer enn 50) her i landet. Så du kan man jo sammenligne det med Norges 120000 golfspillere.. Siter
Stian Haabeth Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Noen så et bra stykke fotball nå netopp. Exit barca. Siter
Stian Lingås Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Joda, det står Football no 1 sport. Men feks i Norge, der er den på "maksimalt" grønn, og det står >50 Players per 1,000 inhabitants Kan du fortelle meg hva resten av de <950 innbyggerne driver på med? Ser ikke poenget ditt. Det grønne feltet vil si at fotball er sport nr. 1 i Norge, og Norge er et av de landene med flest spillere per innbygger. Da er det jo logisk at det er fler fotballspillere enn golfere.. Som Fredrik sier er det ca 250000 fotballspillere (dersom >50 av 1000 faktisk ikke er mer enn 50) her i landet. Så du kan man jo sammenligne det med Norges 120000 golfspillere.. Gidder ikke å diskutere noe videre men, Hvilken stein er det du har bodd under? Populariteten til golf er da milevis unna den populariteten som fotball har. Her er et bilde som viser fotballen sin status i verden. Desverre har jeg ikke bodd under noen stein. Var nevnt mye i media i fjor om at golf ligger tett opp til fotball. Men on topic: Skal fotball være aktuellt så må det bli Real. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Skjønner ikke helt hvordan golf kan ta opp kampen med Fotball. På en Vålerenga-Lillestrøm kamp er det kanskje(gjetter vilt nå) en 15-20000 tilskuere,og de sitter ikke der fordi de spiller golf Så du trenger en del golfbaner for å fylle opp til de 15000 som får plass på EN stadion på Ullevål. Men Golf er gøy det,spiller det selv. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Har ikke noen veldig favoritt,men liker noen bedre en andre. 1* Man-U 2* L'pool 3* Tottenham 4* Chelsea 5* Aston Villa Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 4* Chelsea Du mener: "Chelski"? Siter
Morten Blindheim Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Engelsk fotball er egentlig bare hobbyfotball, men jeg holder nå med MUFCUM, og så er jeg litt svak for Wigan, Altrincham og Stalybridge Celtic. Men i en liga som faktisk betyr noe, så er det kun Brann som gjelder. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Liverpool Var i England nå å så Liverpool - Manu og Liverpool - Barca, selv om det ble to ufortjente 1-0-tap så var det helt sinsykt!!!!!!!!!!! Si hva i helvette dere vil, men bedre supportere en det Liverpool har skal dere lete lenge etter... Satte selv på The Kop mot Barca og det er det villeste ever. Kun 4 minutter hvor jeg ikke sang av full hals og det var da jeg kjørte en pølse i brød på høykant nedover denne overnevnte halsen. Sitter fortsatt med frysninger Siter
Stian Haabeth Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Liverpool Var i England nå å så Liverpool - Manu og Liverpool - Barca, selv om det ble to ufortjente 1-0-tap så var det helt sinsykt!!!!!!!!!!! Si hva i helvette dere vil, men bedre supportere en det Liverpool har skal dere lete lenge etter... Satte selv på The Kop mot Barca og det er det villeste ever. Kun 4 minutter hvor jeg ikke sang av full hals og det var da jeg kjørte en pølse i brød på høykant nedover denne overnevnte halsen. Sitter fortsatt med frysninger MISSUNELIG!!! Fy [*********] du må ha hatt det rått! Siter
K J Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Fandt denne tråd da jeg søgte på noget andet, så hvorfor ikke byde ind? Jeg har det med at støtte klubber, hvor der spiller danskere: Werder Bremen, Schalke 04, Aston Villa etc., og Liverpool må nok blive min favorit, men fanatisk LFC-fan er jeg nu ikke Likte også Chelsea vældig godt en gang, men det var før Roman Abramovich. Siter
Sindre Holberg Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Arsenal er mitt lag. Og er sikkelig interesert i de, ikke sånn bare har et lag for å ha et Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Arsenal er mitt lag. Og er sikkelig interesert i de' date=' ikke sånn bare har et lag for å ha et [/quote'] Ditto! Gleder meg til å sette meg ned og se Arsenal gruse L'pool på søndag. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Det hersker da overhode ikke tvil om hva det beste laget i england er! Eller gjør det det Stian R? Laget er selvsagt Liverpool. Siter
Sindre Holberg Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Flikkeshaug: Glem det! Arsenal tar de lett. De er i form nå for tiden. Man-U ligger et poeng foran med 2(!) kamper mer spilt!! Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Tom: Spyr de hestene? :grin: Siter
KJ Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 I've been a bluenose all my life and always will be. I'm a very proud and privileged man to be able to say that. Nil Satis Nisi Optimum. EVERTON....EEEEEVVVEEEEERRRTOOOOOOON Siter
Tom Knudsen Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Og bare til informasjon til de som lurer på om jeg er rasist...: http://quake.swe.net/~chetto/nollrasism/fas117.gif Hva har rasisme med nazismen å gjøre ?? Tom:Spyr de hestene? Ja Gert de gjør det Siter
Johan Luiggi Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 [color:#000099] [size:20pt] C H E L S E A FC!!! [/size][/color] Siter
Andreas F Berger Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 [color:#FF0000]Liverpool FC[/color] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.