Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Også er det gøy å samles på løkka med venner,hente frem lærkula,og spille verdens største spill ""

Ro ned litt nå.. Sikker på at fotball er VERDENS største spill? Kan vell si Europas største spill.. ""

Og forresten. Golf begynner snart å bli mer populært enn fotball.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Ro ned litt nå.. Sikker på at fotball er VERDENS største spill? Kan vell si Europas største spill..Og forresten. Golf begynner snart å bli mer populært enn fotball.

Hvilken stein er det du har bodd under? Populariteten til golf er da milevis unna den populariteten som fotball har. Her er et bilde som viser fotballen sin status i verden.

Personlig kan jeg ikke fordra hverken fotball, eller fotballsupportere, men det er bare meg.

Skrevet

Hvordan jeg kan si det? Hvis du ser på kartet, så er de grønne landene de landene hvor fotball er sport nummer en, ergo er det ikke så mange land igjen hvor golf kan være sport nummer en. Ikke ser jeg for meg at alle de fattige i Afrika eller Sør-Amerika spiller golf heller, og der er fotball stort.

Skrevet

Såvidt meg bekjent så er det langt ifra alle innbyggerene i dette landet som har noe interesse av å drive med sport, eller som i det heletatt kan drive med sport av forskjellige årsaker. Si at femti av tusen innbyggere spiller fotball, og la oss for enkelthetsskyld si at det er fem millioner innbyggere i dette landet, altså vil det si at 250000 nordmenn spiller fotball, hvilket ikke høres helt urimelig ut.

Skrevet
Joda, det står Football no 1 sport. Men feks i Norge, der er den på "maksimalt" grønn, og det står

>50 Players per 1,000 inhabitants "" Kan du fortelle meg hva resten av de <950 innbyggerne driver på med? ""

Ser ikke poenget ditt. Det grønne feltet vil si at fotball er sport nr. 1 i Norge, og Norge er et av de landene med flest spillere per innbygger. Da er det jo logisk at det er fler fotballspillere enn golfere..

Som Fredrik sier er det ca 250000 fotballspillere (dersom >50 av 1000 faktisk ikke er mer enn 50) her i landet. Så du kan man jo sammenligne det med Norges 120000 golfspillere..

Skrevet
Joda, det står Football no 1 sport. Men feks i Norge, der er den på "maksimalt" grønn, og det står

>50 Players per 1,000 inhabitants "" Kan du fortelle meg hva resten av de <950 innbyggerne driver på med? ""

Ser ikke poenget ditt. Det grønne feltet vil si at fotball er sport nr. 1 i Norge, og Norge er et av de landene med flest spillere per innbygger. Da er det jo logisk at det er fler fotballspillere enn golfere..

Som Fredrik sier er det ca 250000 fotballspillere (dersom >50 av 1000 faktisk ikke er mer enn 50) her i landet. Så du kan man jo sammenligne det med Norges 120000 golfspillere..

Gidder ikke å diskutere noe videre men,

Hvilken stein er det du har bodd under? Populariteten til golf er da milevis unna den populariteten som fotball har. Her er et bilde som viser fotballen sin status i verden.

Desverre har jeg ikke bodd under noen stein. Var nevnt mye i media i fjor om at golf ligger tett opp til fotball.

Men on topic: Skal fotball være aktuellt så må det bli Real.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan golf kan ta opp kampen med Fotball. På en Vålerenga-Lillestrøm kamp er det kanskje(gjetter vilt nå) en 15-20000 tilskuere,og de sitter ikke der fordi de spiller golf ""

Så du trenger en del golfbaner for å fylle opp til de 15000 som får plass på EN stadion på Ullevål. ""

Men Golf er gøy det,spiller det selv.

Skrevet

Liverpool

Var i England nå å så Liverpool - Manu og Liverpool - Barca, selv om det ble to ufortjente 1-0-tap så var det helt sinsykt!!!!!!!!!!!

Si hva i helvette dere vil, men bedre supportere en det Liverpool har skal dere lete lenge etter... Satte selv på The Kop mot Barca og det er det villeste ever. Kun 4 minutter hvor jeg ikke sang av full hals og det var da jeg kjørte en pølse i brød på høykant nedover denne overnevnte halsen.

Sitter fortsatt med frysninger """"

Skrevet
Liverpool

Var i England nå å så Liverpool - Manu og Liverpool - Barca, selv om det ble to ufortjente 1-0-tap så var det helt sinsykt!!!!!!!!!!!

Si hva i helvette dere vil, men bedre supportere en det Liverpool har skal dere lete lenge etter... Satte selv på The Kop mot Barca og det er det villeste ever. Kun 4 minutter hvor jeg ikke sang av full hals og det var da jeg kjørte en pølse i brød på høykant nedover denne overnevnte halsen.

Sitter fortsatt med frysninger """"

MISSUNELIG!!!

Fy [*********] du må ha hatt det rått!

Skrevet

Fandt denne tråd da jeg søgte på noget andet, så hvorfor ikke byde ind?

Jeg har det med at støtte klubber, hvor der spiller danskere: Werder Bremen, Schalke 04, Aston Villa etc., og Liverpool må nok blive min favorit, men fanatisk LFC-fan er jeg nu ikke :)

Likte også Chelsea vældig godt en gang, men det var før Roman Abramovich.

Skrevet

I've been a bluenose all my life and always will be. I'm a very proud and privileged man to be able to say that. Nil Satis Nisi Optimum.

EVERTON....EEEEEVVVEEEEERRRTOOOOOOON :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...