Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Wolverhampton Wanders<3 Hva med deres? Håper ikke det er for mange som heier på dette Liverpool og M.U-drittet? Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 drittet Fotball generelt er dritt. Alt for mye av det på TV. Siter
Audun Braastad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Joda, her er det ManU-dritt som teller Men er vel mest pga dama Siter
Audun Braastad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 drittet Fotball generelt er dritt. Alt for mye av det på TV. Hvor mange tror du det er som spiller/jobber med fotball i forhold til andre sporter i Norge? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Hils dama og be henne minnes tilbake til 2003/2004 sesongen mellom Man.U og Wolverhampton på Molineux Ground Siter
Audun Braastad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jada, men hva med alle andre sesonger? Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hvor mange tror du det er som spiller/jobber med fotball i forhold til andre sporter i Norge? Ca alt for mangen. Kan noen si meg hva som er kjekt med å se halvsvette menn springe etter en ball i 90 min? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Jada, men hva med alle andre sesonger? Hvilke andre sesonger sa du? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Ca alt for mangen. Kan noen si meg hva som er kjekt med å se halvsvette menn springe etter en ball i 90 min? Kan du forklare meg hva som er så gøy med å sitte å dirre på fire strenger ? Siter
Audun Braastad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jada, men hva med alle andre sesonger? Hvilke andre sesonger sa du? Hmm, de gangene ManU har kommet over Wolverhampton i serien.. ManU har vunnet CL Siter
Stian Haabeth Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hvor mange tror du det er som spiller/jobber med fotball i forhold til andre sporter i Norge? Ca alt for mangen. Kan noen si meg hva som er kjekt med å se halvsvette menn springe etter en ball i 90 min? Kan du si meg hva som er intressant med å se på våte folk som svømmer i en firkant fyllt med vann fram å tilbake mange ganger på 25meter i lengden? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Hmm, de gangene ManU har kommet over Wolverhampton i serien.. ManU har vunnet CL De andre gangene er ikke så viktige men neida, Man UTD er en fin klubb med flott bakgrunn,var fan av dem før. Men Wolverhampton er bare så utrolig mye bedere Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kan du forklare meg hva som er så gøy med å sitte å dirre på fire strenger Bass lage gode og fine lyder. Kan du si meg hva som er intressant med å se på våte folk som svømmer i en firkant fyllt med vann fram å tilbake mange ganger på 25meter i lengden? Fordi jeg er trener, og jeg liker å kunne lære mennesker noe som er livsviktig å kunne. Det å se en som svømmer 1500 fri er kjedelig, skal ikke nekte for det. Men det er kjekt å være trener, trene unger og se at de gjør det bra på stevner. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Også er det gøy å samles på løkka med venner,hente frem lærkula,og spille verdens største spill Så har du atmosfæren på kamp-arenaene.Folkelivet,stoltheten over å heie frem yndlingslaget sitt,støtte både laget og dine medsupportere i mot og medgang Siter
Steinar Grindstein Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Liverpool!!!!! Noe annet lag er ikke i mitt vokabular Siter
Stian Haabeth Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 You'll never walk alone! Liverpool upon my chest. Siter
Audun Braastad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Trenger jeg å nevne noe mer enn: Lørdag? Siter
Stian Isaksen Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Manchester utd. Lørdag var en hyggelig dag ja Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Var gøy på lørdag ja...Wolves Vant sin 5. strake seier Siter
Stian Haabeth Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Trenger jeg å nevne noe mer enn: Lørdag? Det måtte komme ja. United vant ja. De har 6 poeng på to kamper. Som skulle vært 0 hadde fotballen vært retferdig. Uansett hva du sier knuser Liverpools supportere United sine. No doubt about it! Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 You'll never walk alone! Liverpool upon my chest. [image]http://home.no/lowandslow/walk%20alone.JPG[/image] Heia MUFC! Siter
Audun Braastad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Trenger jeg å nevne noe mer enn: Lørdag? Det måtte komme ja. United vant ja. De har 6 poeng på to kamper. Som skulle vært 0 hadde fotballen vært retferdig. Uansett hva du sier knuser Liverpools supportere United sine. No doubt about it! Det er jo det som er noe av greia med fotballen.. Det blir ikke alltid rettferdig, og da har man alltids en dommer man kan klikke på.. Kan godt hende det er sant det med supporterne, har ikke vært på verken Old Trafford eller Anfield, så jeg kan ikke bedømme det Dama mi har forresten vært og sett ManU live, så kanskje hu kan si noe om det.. (Sorry for at jeg snakker om henne hele tida.. ) Siter
Stian Haabeth Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det som er fint med dere MU fans. Kommer alltid med slikt lavmål og skal alltid rakke ned på andre lag og synge piss om andre lag. I steden for å hedre eget lag. Siter
Audun Braastad Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hæ? Har jeg rakket ned på et annet lag nå? Sa jo at jeg ikke hadde vært og sett live, så jeg kunne ikke bedømme hvem som hadde best supportere.. Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 From Stamford Bridge to Wembley, We'il keep the blue flag flying high!CHELSEA TO I DIE!!! Siter
Sindre Torp Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 !!Lillywhites!! Tottenham Hotspur. ikke noe mer å si... Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Bare ikke Chelsea vinner skal jeg glise fra øre til øre! I England har jeg egentlig ikke noen favoritter.. Tror jeg har en tiltrekkning til Arsenal og litt Leeds. Er ikke så viktig for meg egentlig. Det som teller er her hjemme i Norge, og IK Start! Siter
Stian Haabeth Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hæ? Har jeg rakket ned på et annet lag nå? Sa jo at jeg ikke hadde vært og sett live, så jeg kunne ikke bedømme hvem som hadde best supportere.. Leste du hva Jonas Mindt-Soot har skrevet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.