Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Hvor mange tror du det er som spiller/jobber med fotball i forhold til andre sporter i Norge?

Ca alt for mangen. Kan noen si meg hva som er kjekt med å se halvsvette menn springe etter en ball i 90 min?

Kan du si meg hva som er intressant med å se på våte folk som svømmer i en firkant fyllt med vann fram å tilbake mange ganger på 25meter i lengden?

Skrevet

Hmm, de gangene ManU har kommet over Wolverhampton i serien..

ManU har vunnet CL ""

De andre gangene er ikke så viktige ""

men neida, Man UTD er en fin klubb med flott bakgrunn,var fan av dem før. Men Wolverhampton er bare så utrolig mye bedere ""

Skrevet

Kan du forklare meg hva som er så gøy med å sitte å dirre på fire strenger

Bass lage gode og fine lyder.

Kan du si meg hva som er intressant med å se på våte folk som svømmer i en firkant fyllt med vann fram å tilbake mange ganger på 25meter i lengden?

Fordi jeg er trener, og jeg liker å kunne lære mennesker noe som er livsviktig å kunne. Det å se en som svømmer 1500 fri er kjedelig, skal ikke nekte for det.

Men det er kjekt å være trener, trene unger og se at de gjør det bra på stevner.

Skrevet

Også er det gøy å samles på løkka med venner,hente frem lærkula,og spille verdens største spill ""

Så har du atmosfæren på kamp-arenaene.Folkelivet,stoltheten over å heie frem yndlingslaget sitt,støtte både laget og dine medsupportere i mot og medgang ""

Skrevet
Trenger jeg å nevne noe mer enn: Lørdag? ""

Det måtte komme ja. United vant ja. De har 6 poeng på to kamper. Som skulle vært 0 hadde fotballen vært retferdig.

Uansett hva du sier knuser Liverpools supportere United sine. No doubt about it!

Skrevet
Trenger jeg å nevne noe mer enn: Lørdag? ""

Det måtte komme ja. United vant ja. De har 6 poeng på to kamper. Som skulle vært 0 hadde fotballen vært retferdig.

Uansett hva du sier knuser Liverpools supportere United sine. No doubt about it!

Det er jo det som er noe av greia med fotballen.. Det blir ikke alltid rettferdig, og da har man alltids en dommer man kan klikke på.. ""

Kan godt hende det er sant det med supporterne, har ikke vært på verken Old Trafford eller Anfield, så jeg kan ikke bedømme det ""

Dama mi har forresten vært og sett ManU live, så kanskje hu kan si noe om det..

(Sorry for at jeg snakker om henne hele tida.. "")

Skrevet

Bare ikke Chelsea vinner skal jeg glise fra øre til øre!

I England har jeg egentlig ikke noen favoritter.. Tror jeg har en tiltrekkning til Arsenal og litt Leeds. Er ikke så viktig for meg egentlig.

Det som teller er her hjemme i Norge, og IK Start! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...