Skrevet 3. mars 2007 17 år Plane pushed to the runway by the pasengers at Banjul Int.Airport in Gambia. Strange way to begin the flight, what do You say about it? Is that the regular way to do it? Hehe, jeg skulle fått det MYE billigere visst jeg hadde vært med på det der
Skrevet 3. mars 2007 17 år Dette må jo eg gjere etter kvar einaste tur. Skal søren meg begynne og få passasjerane til å gjere det eg og.....ehh i allefall instruktøren hehe...
Skrevet 3. mars 2007 17 år Hehe, dette var pushback bokstavelig talt! ...og det er det ikke ellers? Skal vi se... Man dytter flyet bakover, uansett om det er traktor eller håndkraft...
Skrevet 4. mars 2007 17 år Hehe, dette var pushback bokstavelig talt! ...og det er det ikke ellers? Skal vi se... Man dytter flyet bakover, uansett om det er traktor eller håndkraft... Men i alle dager da.. Du skjønte hva jeg mente..
Skrevet 5. mars 2007 17 år Heh, morsomt bilde...men hvorfor tenkte de ikke på å bruke thrust-reverse i stedet da? Sett de har gjort det før med DC-9
Skrevet 5. mars 2007 17 år Thrust reverser va sikker U/S eller noe sånt. ut ifra måten de gjorde pushback på, så tror jeg ikke det er noe snag som heter No-Go med det der selskapet
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.