Ole Eivind Moen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har prøv en liten evighet nå, men melder pass. Har to problemer. 1. Jeg åpner fs9 trykker alt og modules. Får beskjed om å fylle inn navn og emailadr. Så kommer jeg til registrationkey. Hvor i alle dager får jeg tak i denne? JEg er klar over at det finne to typer, men jeg har valgt den som skal være gratis. Håper noen kan fortelle meg hvordan jeg kan få tak i en slik key. Takk. 2. Når jeg skal instalere squawkbox får jeg beskjed om at:" a valid version of microsoft fs. dose not appear to be installed on your machine" Skjønner ingenting, så vidt jeg veit er spillet jeg har kjøpt helt ok. Noen som kan hjelpe? Mvh. Ole E Siter
Lasse Sørensen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Slik som jeg har forstått det virker ikke squawkbox på Flight Sim X ennå, men de holder vel på å lage en beta som antakelig kommer ut snart. Men det finnes vel alternativer?? Siter
Trond Meier Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 For FSUIPC trenger du ikke noen registrasjonsnøkkel.. Den funker bra uregistrert Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Fikk beskjed når det gjelder squawkbox 3"Sounds like the registry is missing for FS. If you have FS2004 you can pick up the fix registry program on this website(http://flightsim.apollo3.com/). Click the clink for FS9Tool.exe..." dette hjalp. Tenkte dette kunne være til hjelp, dersom andre har dette problemet. Får se når jeg tar sjangsen på å ta en tur på vatsim, føler meg ikke veldig stø. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.