Christopher Eriksen Skrevet 10. mai 2001 Skrevet 10. mai 2001 God kveld, tok frem Braathens videoen fra World Air Routes i dag, og bl litt nysgjerrig på noe jeg la merke til på de (altfor få) cockpit bildene det er på filmen. Rett over høydemåleren var det en liten boks som lyste "Altitude alert" med røde bokstaver. Hva betyr dette folkens? Forøvrig en film som kunne vært utroolig bra hvis fotografen hadde konsentrert seg om cockpiten og ikke fjella på Svaldbard [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Øystein Eker Skrevet 10. mai 2001 Skrevet 10. mai 2001 Altitude alert varsler (lyd/lys) når du nærmer deg valgt høyde. Når du er på valgt høyde så varsler den når du avviker høyden. Siter
O85_ Skrevet 11. mai 2001 Skrevet 11. mai 2001 Hallo der! Jeg har også Braathens filmen, må si jeg er nogså misfornøyd [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] -Jeg betalte 330,- jeg trodde det var veldig mye fakta om instrumentene og mere av cockpit'en men nei eneste jeg så var snø,snø,snø,snø og noen kapteiner med dårlige engelsk kunnskaper. Hadde håpet på noe bedere..... MVH:Jonas Rettum Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.